ملی‌پوش تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: در بازی آخر با شیمیدر در نیمه نهایی باید مزد ۷ مسابقه تلاش خود را بگیریم.

  ملی‌پوش تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: در بازی آخر با شیمیدر در نیمه نهایی باید مزد ۷ مسابقه تلاش خود را بگیریم.   به گزارش مازند اسپرت  محمد حسن‌زاده در مورد پیروزی ۷۸ بر ۷۳ نفت آبادان مقابل شیمیدر اظهار داشت: با توجه به اینکه در بازی قبلی اشتباهات زیادی داشتیم و نتوانستیم عملکرد مناسبی داشته […]

 

خبرگزاری فارس: در بازی آخر باید مزد 7 مسابقه تلاش‌مان را بگیریم/ اشتباهات‌مان را جبران کرده‌ایم

ملی‌پوش تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: در بازی آخر با شیمیدر در نیمه نهایی باید مزد ۷ مسابقه تلاش خود را بگیریم.

 

به گزارش مازند اسپرت  محمد حسن‌زاده در مورد پیروزی ۷۸ بر ۷۳ نفت آبادان مقابل شیمیدر اظهار داشت: با توجه به اینکه در بازی قبلی اشتباهات زیادی داشتیم و نتوانستیم عملکرد مناسبی داشته باشیم، در طول تمرینات سال جدید سعی کردیم اشتباهات خود را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: در مجموع بازی خوبی را انجام دادیم و حتی اختلاف را به ۱۸ امتیاز هم رساندیم و با همدلی و اتحاد بیشتر بچه‌ها توانستیم پیروز شویم.

ملی‌پوش تیم بسکتبال نفت آبادان با اشاره به بازی چهارم در تهران گفت: ما در بازی های خارج از خانه مقابل شیمیدر عملکرد خوبی نداشته‌ایم و امیدوارم در این مسابقه شرایط متفاوت باشد.

حسن‌زاده گفت: بازی آخر برای هر دو تیم اهمیت بسیار زیادی دارد و قدت‌ تیم‌ها یکسان است. به نطر من هرکسی هم که به فینال برسد، نمی‌توان گفت برتری زیادی نسبت به دیگری داشته است. هر دو تیم ۶ با احتساب دور مقدماتی ۶ بازی با یکدیگر انجام داده‌اند و در این مسابقه باید مزد تلاش‌های خود را بگیرند.

این بازیکن در خصوص عملکرد خود گفت: عملکرد بدی نداشتم، اما ۵ فوله شدم و بیرون رفتم. دوست داشتم بیشتر در زمین باشم و کمک کنم. امیدوارم در تهران این اتفاق برایم نیفتد.

دیدار پایانی نفت آبادان و شیمیدر در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال روز پنجشنبه در تهران برگزار می‌شود./فارس