یحیی توره در کنار مانچینی در سن‌سیرو

  هافبک ساحل عاجی منچستر سیتی بنا بر گزارش‌ها به احتمال زیاد فصل آینده برای اینتر بازی می‌کند.   به گزارش مازند اسپرت  مدیر برنامه‌های یحیی توره ستاره ساحل عاجی منچستر سیتی در جدیدترین خبر اعلام کرد که تا کنون از سوی باشگاه پیشنهادی برای تمدید قرارداد موکلش کسب نکرده است و او در آخر فصل سیتی […]

 

خبرگزاری فارس: یحیی توره در کنار مانچینی در سن‌سیرو

هافبک ساحل عاجی منچستر سیتی بنا بر گزارش‌ها به احتمال زیاد فصل آینده برای اینتر بازی می‌کند.

 

به گزارش مازند اسپرت  مدیر برنامه‌های یحیی توره ستاره ساحل عاجی منچستر سیتی در جدیدترین خبر اعلام کرد که تا کنون از سوی باشگاه پیشنهادی برای تمدید قرارداد موکلش کسب نکرده است و او در آخر فصل سیتی را ترک می‌کند.

یحیی توره هافبک ساحل عاجی در سال ۲۰۱۰ با مبلغ ۲۴ میلیون پوند از بارسلونا به من سیتی منتقل شد. او در طول این ۶ سال، بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست با سیتی قهرمان لیگ جزیره شود.

وکیل ستاره سابق بارسلونا درباره مقصد آینده موکلش اظهار داشت: پیشنهادهای زیادی برای او از باشگاه‌های مختلف آمده است اما اینتر پیشنهاد خوبی را از میان آنها ارائه داده و با توجه به اینکه مانچینی هدایت این را برعهده دارد احتمال اینکه مقصد بعدی توره اینتر باشد بیشتر است.

مانچینی در این فصل هدایت اینتر را برعهده گرفته است او پیش از این هدایت سیتی را برعهده داشت و توره از مهره‌های کلیدی او به شمار می۲رفت و ارتباط نزدیکی را با او داشت./فارس