سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: با امکاناتی که فراهم شده، ورزشکاران با روحیه بالا آماده رقابت برای کسب سهمیه المپیک هستند.

  سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: با امکاناتی که فراهم شده، ورزشکاران با روحیه بالا آماده رقابت برای کسب سهمیه المپیک هستند.    به گزارش مازند اسپرت  افشین فرزام درباره برگزاری تست‌های انتخابی برای انتخاب ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: اولین تست انتخابی را در ایران قبل از اردوی کیش بین ۶ ورزشکار […]

 

خبرگزاری فارس: بانوان با روحیه بالا آماده کسب سهمیه هستند/تمرکز ما روی مسافت بلند است

سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: با امکاناتی که فراهم شده، ورزشکاران با روحیه بالا آماده رقابت برای کسب سهمیه المپیک هستند.

 

 به گزارش مازند اسپرت  افشین فرزام درباره برگزاری تست‌های انتخابی برای انتخاب ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: اولین تست انتخابی را در ایران قبل از اردوی کیش بین ۶ ورزشکار برگزار کردیم. از قهرمانان آسیایی و همین طور یک ورزشکار از مسابقات قهرمانی کشور و رکسانا دهقان تست گرفتیم تا تیم اعزامی به هلند مشخص شود.

وی افزود: در هلند هم تست دیگری را گرفتیم تا ببینیم شرایط چطور است و در قایق یک و دو نفره چه کسانی را می‌توانیم اعزام کنیم. بعد از اردوی هلند با توجه به شرایطی که در اردوی ۱۰ روزه ایران داشتیم و صلاحدید فدراسیون تصمیم گرفته شد ۳ نفر به اردوی چین اعزام شوند تا تمرینات نهایی را برگزار کنیم.

فرزام با اشاره به اینکه تمرینات در چین از ۶ فروردین آغاز شده، عنوان کرد:  از ۶ فروردین تمرینات شروع شد. ما هر سال برای برگزاری اردو به چین می‌آییم، اما برای نخستین بار است که در این کمپ حضور داریم. تیم زیر ۲۳ سال چین در اینجا تمرین می‌کند که سرمربی آنها از انگلیس است. مربیان چینی زیادی هستند و حدود ۲۰۰ ورزشکار چینی در اینجا تمرین می‌کنند. ما هم با توجه به نیازمان و امکاناتی که بود روی مسافت بلند تمرین می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی روئینگ با اشاره به اینکه کمپ در نظر گرفته شده از نظر آب و هوایی شرایط نزدیک با کره دارد، خاطرنشان کرد: مسئله بعدی که در نظر گرفته بودم این بود که شرایط آب و هوایی اینجا به شرایط کره که قرار است مسابقه بدهیم نزدیک است. از فدراسیون تشکر می‌کنم که طبق زمان‌بندی که خواسته بودم کمک کردند تا برنامه‌ها پیش برود.

وی همچنین با اشاره به قایق‌هایی که از ایتالیا برای ملی‌پوشان خریداری شده، گفت: خوشبختانه با درخواستی که از فدراسیون داشتم قرار است قایق‌های خوبی از ایتالیا به دست ما برسد. با شرایطی که مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش فراهم کرده‌اند ورزشکاران از روحیه خوبی برخوردار هستند تا رقابت مناسبی را در کره داشته باشند./فارس