مسابقات بین‌المللی شنا دبی ۲۰۱۶دو رکوردشکنی و شش مدال رنگارنگ حاصل کار شناگران ایران در روز نخست

  روز نخست ششمین دوره مسابقات بین‌المللی شنای دبی با دو رکوردشکنی و کسب شش مدال رنگارنگ برای شناگران ایران به پایان رسید.   به گزارش مازند اسپرت و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، شناگران ایران که برای شرکت در ششمین دوره مسابقات شنای بین‌المللی دبی به این شهر سفر کرده‌اند در نخستین […]

 

خبرگزاری فارس: دو رکوردشکنی و شش مدال رنگارنگ حاصل کار شناگران ایران در روز نخست

روز نخست ششمین دوره مسابقات بین‌المللی شنای دبی با دو رکوردشکنی و کسب شش مدال رنگارنگ برای شناگران ایران به پایان رسید.

 

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، شناگران ایران که برای شرکت در ششمین دوره مسابقات شنای بین‌المللی دبی به این شهر سفر کرده‌اند در نخستین روز این رقابت‌ها به آب زدند.

مرحله مقدماتی و فینال ماده‌های ۵۰ متر آزاد، ۲۰۰ متر کرال پشت، ۲۰۰ متر پروانه  و ۱۵۰۰متر آزاد برگزار شد که در پایان سه طلا، دو نقره و یک برنز به نمایندگان ایران رسید. عرفان مقدم، علیرضا امین زمردی و عرشیا مرادی طلایی‌های ایران از استان تهران بودند. بنیامین قره حسنلو و مهران قاسم‌زاده موفق به کسب نشان نقره شدند و علی فتحی از سرزمین موج‌های آبی نشان برنز را به دست آورد.

بنیامین قره حسنلو شناگر جوان و با استعداد تیم سرزمین موجهای آبی هم امروز دوبار رکوردشکنی کرد. او در ماده ۵۰ متر آزاد صبح و عصر رکورد رده سنی ۱۵-۱۷ سال را بهبود بخشید.

کوردشکنی‌های روز نخست:

رکوردشکنی در ماده ۵۰متر آزاد رده سنی ۱۷-۱۵ سال توسط بنیامین قره حسنلو:

رکورد جدید: ۲۳٫۹۹

رکورد پیشین: ۲۴٫۱۵ (بنیامین قره حسنلو – مرحله چهارم لیگ شنای ۱۳۹۴)

رکوردشکنی در ماده ۵۰ متر آزاد رده سنی ۱۷-۱۵ سال توسط بنیامین قره حسنلو:

رکورد جدید: ۲۳٫۹۱

رکورد پیشین: ۲۳٫۹۹ (بنیامین قره حسنلو صبح امروز مرحله مقدماتی)

/فارس