در صورت حمایت مناسب دولت، شانس کسب نتایج خوبی در المپیک داریمرضایی: ورزشکاران المپیکی منتظر نتیجه عملی دستور رئیس جمهور هستند/ باید برای قهرمانان ایجاد انگیزه کرد

  سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: ورزشکاران المپیکی و همه مردم علاقمند به ورزش در ایران، منتظر نتیجه عملی دستور رئیس جمهور هستند. به گزارش مازند اسپرت علیرضا رضایی درباره اینکه آیا بعد از دستور رسیدگی ویژه به رشته‌های المپیکی توسط رئیس جمهور اتفاقی افتاده است یا نه گفت: بعد از دستور رئیس محترم جمهور، مبنی بر پیگیری […]

 

خبرگزاری فارس: رضایی: ورزشکاران المپیکی منتظر نتیجه عملی دستور رئیس جمهور هستند/ باید برای قهرمانان ایجاد انگیزه کرد

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: ورزشکاران المپیکی و همه مردم علاقمند به ورزش در ایران، منتظر نتیجه عملی دستور رئیس جمهور هستند.

به گزارش مازند اسپرت علیرضا رضایی درباره اینکه آیا بعد از دستور رسیدگی ویژه به رشته‌های المپیکی توسط رئیس جمهور اتفاقی افتاده است یا نه گفت: بعد از دستور رئیس محترم جمهور، مبنی بر پیگیری مسائل فدراسیون‌های المپیکی و قهرمانان ملی، گویا دکتر نوبخت جلسه‌ای را با فدراسیون‌های المپیکی برگزار و قرار شد، مسائل ورزشکاران و فدراسیون‌های المپیکی، با اولویت و توجه ویژه‌ای دنبال شود.

وی ادامه داد: انجام حمایت‌های مالی از فدراسیون‌های المپیکی و توجه مستقیم مدیران ارشد دولت به قهرمانان ملی شرکت کننده در المپیک، از طریق حضور مستقیم و بی واسطه در میان قهرمانان ملی، با هدف ایجاد انگیزه‌های بزرگ ملی، برای کسب افتخار در المپیک ٢٠١٦ برزیل، موضوعات مهمی بوده‌اند که قرار شده است، نوبخت در قالب گزارشی، در جلسه هیات محترم دولت، پیرو پیگیری دستور رئیس جمهور اعلام کنند.

دارنده مدال نقره المپیک آتن افزود: ما امیدواریم اعضای محترم هیات دولت به خواست ملی مردم عزیز ایران و دستور حمایتی رئیس محترم جمهور، توجه ویژه‌ای داشته باشند. ورزشکاران المپیکی و همه مردم علاقمند به ورزش در ایران، منتظر نتیجه عملی این گزارش هستند.

رضایی تاکید کرد: بر خلاف برخی نظرات مطرح شده که تمایل دارند، از حالا، کسب نتایج ضعیف در المپیک برزیل و ناتوانی کاروان ورزشی ایران در المپیک را، به افکار عمومی القاء کنند، ما مطمئن هستیم، در صورتی‌که دستور رئیس محترم جمهور، بدرستی پیگیری شود و دولت حمایت مناسبی در چند ماه باقیمانده تا المپیک از قهرمانان ملی داشته باشد، ایران شانس کسب نتایج خوبی را، حداقل در پنج رشته المپیکی، در المپیک برزیل خواهد داشت. باید برای قهرمانان ملی ایجاد انگیزه کرد؛ زیرا زمان بسیار کمی تا شروع بازی‌های المپیک باقی مانده است.

دارنده مدال برنز جهان خاطر نشان کرد: امیدوارم دکتر نوبخت بعنوان سخنگوی دولت، گزارش مناسبی را بعنوان دغدغه ملی المپیکی‌ها، به هیئت دولت ارائه بدهند و با حمایت دولت محترم، ورزش ایران که از ظرفیت بسیار بالایی، هم در بخش مردان و هم بانوان، برای کسب افتخار در المپیک ۲۰۱۶ برخوردار است، بتواند نتایج مورد انتظار مردم را کسب کند./فارس