عذر حاشیه‌ساز خواسته شدآلوفس:بنتنر خطری است که ولفسبورگ را تهدید می‌کند

  ولفسبورگ در آستانه رویارویی با رئال مادرید تصمیم گرفت عذر مهاجم دانمارکی‌اش را بخواهد.   به گزارش مازند اسپرت تیم فوتبال ولفسبورگ در حالی فرداشب در ورزشگاه فولکس‌واگن آره‌نا پذیرای رئال مادرید می‌شود که در تلاش است تا عذر مهاجم ملی‌پوش و دانمارکی خود را بخواهد. براساس اخباری که در چند وقت گذشته از تیم سفید […]

 

خبرگزاری فارس: آلوفس:بنتنر خطری است که ولفسبورگ را تهدید می‌کند

ولفسبورگ در آستانه رویارویی با رئال مادرید تصمیم گرفت عذر مهاجم دانمارکی‌اش را بخواهد.

 

به گزارش مازند اسپرت تیم فوتبال ولفسبورگ در حالی فرداشب در ورزشگاه فولکس‌واگن آره‌نا پذیرای رئال مادرید می‌شود که در تلاش است تا عذر مهاجم ملی‌پوش و دانمارکی خود را بخواهد.

براساس اخباری که در چند وقت گذشته از تیم سفید و سبزپوش گزارش شده، این بازیکن مطرح که با ولفسبورگ تا سال ۲۰۱۷ قرارداد دارد، از مدت‌‌ها قبل با مسئولان تیمش با اختلاف مواجه شده است.

در همین ارتباط کلاوس آلوفس، مدیر ورزشی گرگ‌ها(ولفسبورگ) اظهارداشت: اختلافات زیادی میان ما هست تا جایی که او را خطری برای تیم خود می‌بینیم. از این رو باید اقدامی سریع انجام دهیم.

این اتفاق در حالی در حاشیه بازی با کهکشانی‌ها رخ می‌دهد که ستاره دانمارکی تابستان سال ۲۰۱۴ زمانی که قراردادش با آرسنال به اتمام رسید، به ولفسبورگ نقل مکان کرد.در این تیم آلمانی او هیچگاه نتوانست جایگاه ثابتی کسب کند. ضمن آنکه خارج از میدان بارها حاشیه‌های برای تیم ایجاد کرد./فارس