ابولفضل رزاق پور از مازندران به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد

دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی جوانان از ۲۱ فروردین ماه با حضور ۲۶ بازیکن در کمپ تیم های ملی آغاز می شود . به گزارش خبرنگار مازند اسپرت ، امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان اسامی ۲۶ بازیکن دعوت شده به اردو را اعلام کرد که در این بین باز هم نام سید […]

دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی جوانان از ۲۱ فروردین ماه با حضور ۲۶ بازیکن در کمپ تیم های ملی آغاز می شود .

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت ، امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان اسامی ۲۶ بازیکن دعوت شده به اردو را اعلام کرد که در این بین باز هم نام سید ابوالفضل رزاق پور از مازندران به چشم میخورد .

رزاق پور دفاع چپ قائمشهری حال حاظر تیم ملی متولد ۲۶ شهریور ۱۳۷۶ در قائمشهر است و در باشگاه نساجی قائمشهر توپ میزند . وی کار خود را از تیم های پایه نساجی آغاز کرده و در تمامی رده های سنی این باشگاه توپ زده . وی البته سابقه بازی برای تیم بزرگسالان نساجی را نیز دارد .

 

سید ابولفضل رزاق پور تا کنون ۱۱ بازی ملی رسمی برای تیم ملی جوانان انجام داده و توانسته یک گل نیز در این ۱۱ بازی به ثمر برساند .

گفتنی است، اردوی فوق از ۲۱ تا ۲۷ فروردین ماه در کمپ تیم های ملی برگزار می شود. بازیکنان باید عصر روز شنبه ۲۱ فروردین ماه از ساعت ۱۴ خود را به کادر فنی در هتل المپیک معرفی کنند.