لیگ قهرمانان اروپاآغاز دور یک چهارم نهایی با تقابلی تمام اسپانیایی/مونیخی‌ها بنفیکا را کنار می‌زنند؟!

دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از فردا آغاز می‌شود که در نیوکمپ، تقابلی تمام اسپانیایی میان بارسلونا و اتلتیکومادرید انجام خواهد شد و بایرن مونیخ در اندیشه کنار زدن نماینده پرقدرت پرتغال است.   به گزارش مازند اسپرت  تب فوتبال در قاره اروپا در روزهای نزدیک به پایان فصل با آغاز مسابقات دور یک چهارم […]

خبرگزاری فارس: آغاز دور یک چهارم نهایی با تقابلی تمام اسپانیایی/مونیخی‌ها بنفیکا را کنار می‌زنند؟!

دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از فردا آغاز می‌شود که در نیوکمپ، تقابلی تمام اسپانیایی میان بارسلونا و اتلتیکومادرید انجام خواهد شد و بایرن مونیخ در اندیشه کنار زدن نماینده پرقدرت پرتغال است.

 

به گزارش مازند اسپرت  تب فوتبال در قاره اروپا در روزهای نزدیک به پایان فصل با آغاز مسابقات دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بالا می‌گیرد. فردا شب به همین منظور ۲ دیدار هیجان‌انگیز انجام خواهد شد.

در ورزشگاه نیوکمپ، جایی که شنبه شب بارسا مقابل رئال مادرید ۲ بر یک شکست خورد، دوئلی تماشایی میان کاتالان‌ها با تیمی قدرتمند و دیگر از اسپانیا یعنی اتلتیکومادرید انجام خواهد شد.

بارسلونا که اکنون در نبرد حیثیتی ال‌‌کلاسیکو با کهکشانی‌ها مغلوب شده، می‌کوشد مقابل تیمی دیگر از مادرید، بازنده نشود و نتیجه خوبی برای دیدار برگشت بگیرد.

در ورزشگاه آلیانس‌آره‌نا، بایرن پذیرای بنفیکا خواهد شد. مونیخی‌ها که در مرحله قبل با انجام دو بازی تماشایی مقابل یوونتوس، جواز صعود گرفتند،‌ تلاش می‌کنند تا با کسب بردی دلنشین، ره‌توشه‌ای خوب برای بازی برگشت کسب کنند./فارس