آنتونیو کونته امروز با چلسی قرارداد امضا می کند

به گزارش مازند اسپرت ؛ بازیکن سابق یوونتوس و آتزوری ها پیش از یورو ۲۰۱۶ فرانسه قراردادش را با چلسی به امضا می رساند. آنتونیو کونته سرمربی حال حاضر تیم ملی ایتالیا که تیمش را برای حضور در رقابت های یورو ۲۰۱۶ فرانسه آماده می کند امروز دوشنبه قراردادش را با چلسی به امضا می […]

به گزارش مازند اسپرت ؛ بازیکن سابق یوونتوس و آتزوری ها پیش از یورو ۲۰۱۶ فرانسه قراردادش را با چلسی به امضا می رساند.

آنتونیو کونته سرمربی حال حاضر تیم ملی ایتالیا که تیمش را برای حضور در رقابت های یورو ۲۰۱۶ فرانسه آماده می کند امروز دوشنبه قراردادش را با چلسی به امضا می رساند.

سرمربی سابق یوونتوس در شهر لندن حضور دارد و قرار است امروز با حضور در استمفورد بریج قراردادش را با این تیم انگلیس پیش از یورو به امضا برساند.

 پس از اخراج ژوزه مورینیو از چلسی، گاس هیدینک هلندی هدایت این تیم را به صورت موقت بر عهده گرفت تا اینکه رومن آبراموویچ مالک این باشگاه بتواند جانشینی مناسبی برای آقای خاص انتخاب کند. چلسی مدت ها است که دنبال کونته است و این سرمربی ایتالیایی پیش از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی ایتالیا در یوونتوس حضور داشت و با بانوی پیر، برای سه سال پیاپی به قهرمانی سری آ رسید.

کونته پس از عقد قرارداد با چلسی به ایتالیا باز می گردد و پس از اتمام رقابت ها یورو ۲۰۱۶ راهی لندن می شود تا بر روی نیمکت چلسی بشیند./ورزش۱۱