گزارش تصویری دیدار ایران و عمان از نگاه دوربین مازند اسپرت /عکاس: مقداد بهرامی

دو گل سردار آزمون کافی بود تا تیم ملی ایران پس از مدت ها در برابر عمان به پیروزی برسد و به عنوان تیم اول به دور بعدی بازی ها صعود کند. به گزارش مازنداسپرت ، تیم ملی ایران در آخرین بازی خود توانست با ارائه یک بازی حساب شده از سد عمانی ها بگذرد […]

دو گل سردار آزمون کافی بود تا تیم ملی ایران پس از مدت ها در برابر عمان به پیروزی برسد و به عنوان تیم اول به دور بعدی بازی ها صعود کند. IMG 0195 Copy

به گزارش مازنداسپرت ، تیم ملی ایران در آخرین بازی خود توانست با ارائه یک بازی حساب شده از سد عمانی ها بگذرد تا علاوه بر شکست این تیم پس از مدت ها، عنوان اولی خود را در این گروه و رنکینگ تیم های آسیایی حفظ کند و یکی از ۱۲ تیم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باشد.

شرح گل
ایران ۱ عمان ۰ (دقیقه ۱۵، سردار آزمون) :کرنر ارسالی از جناح چپ توسط علی رضا جهانبخش با ضربه سر سردار آزمون به سختی دروازه عمان را با خطر مواجه کرد و در نهایت با واکنش ضعیف الحبسی، توپ از خط دروازه عبور کرد و گل اول ایران به ثمر رسید.
ایران ۲ عمان ۰ (دقیقه ۲۳، سردار آزمون) : کرنر ارسالی، این بار از جناح راست توسط دژاگه با دخالت و ضربه سر سعید عزت اللهی به آزمون رسید تا او با ضربه سر هوشمندانه خود دومین گل تیم ملی ایران را به ثمر برساند تا ایران در شرایط کاملا برتر از حریف خود پیش بیفتد.
بهترین بازیکن
سردار آزمون که امروز توانست با دو گل نقش اصلی را در پیروزی تیم ملی ایفا کند را می توان به عنوان بهترین بازیکن بازی دانست ضمن آنکه اشکان دژاگه در میانه میدان به عنوان یک رهبر پایه گذار اصلی حملات ایران محسوب می شد و مخصوصا در نیمه اول بازی بسیار موثری را از خود ارائه داد. در این میان باید از علی رضا جهانبخش و سعید عزت اللهی نیز نام برد که بازی قابل قبول خود پاس گل های تیم ملی را به نام خود نوشتند.

 

 

 

1 Copy

2 Copy

4 Copy5 Copy

7 Copy

 

9 Copy

10 Copy

11 Copy

12 Copy

13 Copy

14 Copy

15 Copy

16 Copy

17 Copy

18 Copy

19 Copy

20 Copy

21 Copy

22 Copy

23 Copy

24 Copy25 Copy

26 Copy

28 Copy

29 Copy

27 Copy30 Copy

32 Copy

33 Copy

34 Copy

35 Copy

31 Copy37 Copy

36 Copy

 

38 Copy