نیمار: بارسا مانند خانواده‌ام است؛ خودم را خارج از تیم تصور نمی‌کنم

  ستاره برزیلی بارسلونا شب گذشته درباره آینده‌اش گفت: خودم را خارج از بارسا تصور نمی‌کنم و برای من تیمم به منزله خانواده است.     به گزارش مازند اسپرت  نیمار فوق‌ ستاره بارسلونا که در کنار مسی و سوارز مثلث آتشین MSN را تشکیل داده است و بهترین روزهای فوتبالی خود را می‌گذراند در مصاحبه شب […]

 

خبرگزاری فارس: نیمار: بارسا مانند خانواده‌ام است؛ خودم را خارج از تیم تصور نمی‌کنم

ستاره برزیلی بارسلونا شب گذشته درباره آینده‌اش گفت: خودم را خارج از بارسا تصور نمی‌کنم و برای من تیمم به منزله خانواده است.

 

 

به گزارش مازند اسپرت  نیمار فوق‌ ستاره بارسلونا که در کنار مسی و سوارز مثلث آتشین MSN را تشکیل داده است و بهترین روزهای فوتبالی خود را می‌گذراند در مصاحبه شب گذشته‌‌اش با یکی از شبکه‌ها اظهار داشت که او در بارسا بسیار خوشحال است و این تیم را ترک نمی‌کند.

نیمار در مصاحبه با شبکه تلویزیونی گلوبو اظهار داشت: من بسیار خوشحالم که در بارسا هستم. من در تیمی هستم که مانند خانواده‌ام می‌مانند. همبازی‌هایم به من آرامش می‌دهند و من هیچ گاه خودم را خارج از بارسا تصور نمی‌کنم.

وی افزود: بارسا برای من بهترین تیم است. اینجا فضا برای من مهیا است تا بهترین عملکرد را داشته باشم. من تمام چیزهای که فکرش را می‌کردم در کنار بارسا بدست آوردم و دوست دارم بار دیگر این قهرمانی‌ها را تکرار کنم./فارس