در شرایط فعلی زمین پژوهشگاه نفت از همه بهتر بودپیروانی: رای AFC قابل پیش‌بینی بود/ عربستان هر جا بازی بگذارد با عرق ملی شکست‌شان می‌دهیم

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: با روابطی که عربستانی‌ها دارند رای AFC برای بازی در زمین بی طرف قابل پیش بینی بود.   به گزارش مازند اسپرت افشین پیروانی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال و زمین تمرین این تیم گفت: حدود ۲۰ زمین را برای تمرین مورد بررسی قرار دادیم که در نهایت زمین پژوهشگاه صنعت […]

خبرگزاری فارس: پیروانی: رای AFC قابل پیش‌بینی بود/ عربستان هر جا بازی بگذارد با عرق ملی شکست‌شان می‌دهیم

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: با روابطی که عربستانی‌ها دارند رای AFC برای بازی در زمین بی طرف قابل پیش بینی بود.

 

به گزارش مازند اسپرت افشین پیروانی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال و زمین تمرین این تیم گفت: حدود ۲۰ زمین را برای تمرین مورد بررسی قرار دادیم که در نهایت زمین پژوهشگاه صنعت نفت از همه آن‌ها بهتر بود. از مسئولان این پژوهشگاه تشکر می‌کنم که شرایط و امکانات خوبی را برای ما فراهم کردند.

وی در مورد اینکه کنار زمین کود و سایل آزمایشگاهی دیده می‌شود و آیا این مشکل ندارد گفت: اینجا گلخانه است و چون تاکنون میزبان تیمی نبوده به همین دلیل مسئولان ان قول همکاری داده‌اند باز هم می‌گویم در شرایط فعلی که مشکل زمین داشتیم این زمین بهتر از همه بود.

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: کی‌روش هم با وجود مشکلاتی که دارد از این زمین راضی است. ما وقتی ادعا داریم رده اول آسیا هستیم و می‌خواهیم به جام جهانی برویم باید رفتار و امکاناتمان هم جهانی باشد با حرف که کار پیش نمی‌رود.

پیروانی با اشاره به اینکه برخی می‌گویند کی‌روش بهانه می‌آورد عنوان کرد ما چرا باید به او بهانه بدهیم اگر شرایط فراهم باشد او چرا باید ایراد بگیرد. از همه لحاظ امکانات خوبی داشته باشیم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال در مورد رای AFC مبنی بر بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی در زمین بی طرف گفت: مطمئنا من تصمیم گیرنده نیستم اما نظرم را می‌گویم از قبل هم مشخص بود عربستانی‌ها با روابطی که دارند در این مورد تاثیرگذار هستند و این قابل پیش بینی بود.

وی ادامه داد: برخی می‌گویند که اگر حاضر نشویم بهتر است اما مطمئنا این کار عواقبی دارد اگر قرار باشد در مسابقه باشگاهی و ملی با آنها بازی نکنیم شرایط همانی می‌شود که آن‌ها می‌خواهند به نظر من باید تیم‌های خود را تقویت کنیم و با قدرت مقابلشان به میدان برویم. من مطمئنم عربستان هر کجا که بازی بگذارد ما با عرق ملی می‌رویم و شکستشان می‌دهیم./فارس