دُرخواه عضو کمیسیون مسابقات فدراسیون جهانی دراگون‌بت شد

  از سوی فدراسیون جهانی دراگون‌بت، دُرخواه به عنوان عضو جدید کمیسیون مسابقات انتخاب شد. به گزارش مازند اسپرت؛ محمدرضا درخواه از سوی ملانی کنتول، رئیس کمیسیون فنی و مسابقات فدراسیون جهانی دراگون بوت (IDBF) برای مدت ٤ سال آینده به عضویت این کمیسیون درآمد. وی قرار است در اولین جلسه این کمیسیون که فروردین ماه […]

 

خبرگزاری فارس: دُرخواه عضو کمیسیون مسابقات فدراسیون جهانی دراگون‌بت شد

از سوی فدراسیون جهانی دراگون‌بت، دُرخواه به عنوان عضو جدید کمیسیون مسابقات انتخاب شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ محمدرضا درخواه از سوی ملانی کنتول، رئیس کمیسیون فنی و مسابقات فدراسیون جهانی دراگون بوت (IDBF) برای مدت ٤ سال آینده به عضویت این کمیسیون درآمد.

وی قرار است در اولین جلسه این کمیسیون که فروردین ماه همزمان با مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان در شهر آدلاید کشور استرالیا برگزار می شود حضور پیدا کند.

درخواه به عنوان داور بین المللی این رشته در مسابقات دراگون بوت حضور داشته و برای این مسابقات هم از قبل به عنوان داور دعوت شده بود.

کنگره انتخاباتی فدراسیون جهانی دراگون بوت، شهریور امسال در تورنتو کانادا برگزار شد و مایک توماس انگلیسی که قبلا رئیس کمیسیون فنی و مسابقات بود به عنوان رئیس فدراسیون جهانی انتخاب شد و ملانی کنتول استرالیایی که قبلا عضو کمیسیون بود به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب و جایگزین توماس شد. در انتخاب عضو جدید برای این کمیسیون از میان گزینه های متعددى از سراسر جهان، درخواه انتخاب شد./فارس