زیدان: کنترل بازی‌های احساسی همیشه سخت است

  سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: بازیکنان اندیشه‌های مرا به خوبی در زمین پیاده می کنند اما کنترل بازی‌های احساسی همیشه سخت است.   به گزارش مازند اسپرت  زین الدین زیدان سرمربی جوان تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر لاس پالماس در نشست خبری گفت: در نیمه اول […]

 

خبرگزاری فارس: زیدان: کنترل بازی‌های احساسی همیشه سخت است

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: بازیکنان اندیشه‌های مرا به خوبی در زمین پیاده می کنند اما کنترل بازی‌های احساسی همیشه سخت است.

 

به گزارش مازند اسپرت  زین الدین زیدان سرمربی جوان تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر لاس پالماس در نشست خبری گفت: در نیمه اول خیلی بهتر بازی کردیم اما در نیمه دوم تیم میزبان تا حدودی سوار بر بازی شد، ما هم مجبور به دفاع شدیم.

زیدان ادامه داد: بازی بسیار احساسی را تجربه کردیم، مسائل سیاسی روی روند این بازی تاثیر گذاشته بود و بازیکنان لاس پالماس برگ برنده بزرگی به نام بازی احساسی داشتند، ما سعی می‌کردیم منطقی باشیم اما آنها بیشتر می‌دویدند و انگیزه بیشتری هم داشتند. کنترل چنین بازی‌هایی همیشه سخت است.

زیدان درباره عملکرد مهاجمان تیم خود نیز گفت: وظیفه مهاجم شاید گلزنی باشد اما او وظایف دیگری هم دارد، از بازیکنان خود کاملا راضی هستم و معتقدم که آنها کارشان را خوب انجام دادند./فارس