احتمالا محمدپور با هدایت من وارد رینگ می‌شوداحدی: برای لغو مبارزه روزبهانی درخواست دادیم/ احسان آسیب دیدگی دارد

  سرمربی تیم ملی بوکس در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: روزبهانی یک مقدار آسیب دیدگی دارد که ما از مسئولان برگزاری مسابقات درخواست کردیم که زمان برگزاری مسابقات احسان را تغییر دهند.   به گزارش مازند اسپرت اکبر احدی  در مورد شرایط سجاد محمد پور نماینده بوکس ایران در مسابقات لیگ حرفه‌‌ای APBگفت: خوشبختانه شرایط اردوی تیم […]

 

خبرگزاری فارس: احدی: برای لغو مبارزه روزبهانی درخواست دادیم/ احسان آسیب دیدگی دارد

سرمربی تیم ملی بوکس در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: روزبهانی یک مقدار آسیب دیدگی دارد که ما از مسئولان برگزاری مسابقات درخواست کردیم که زمان برگزاری مسابقات احسان را تغییر دهند.

 

به گزارش مازند اسپرت اکبر احدی  در مورد شرایط سجاد محمد پور نماینده بوکس ایران در مسابقات لیگ حرفه‌‌ای APBگفت: خوشبختانه شرایط اردوی تیم ملی بوکس ایده‌آل است و دیگر هیچ مشکلی در اردوها نداریم. سجاد محمدپور در این مدت برای حضور در رقابت‌های ازبکستان بسیار منظم تمرین کرده و روز چهارشنبه برای شکست حریف خود راهی تاشکند خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا زمان برگزاری مسابقات روزبهانی تغییر کرده است یا خیر، عنوان کرد: روزبهانی یک مقدار آسیب دیدگی دارد که ما از مسئولان برگزاری مسابقات درخواست کردیم که زمان برگزاری مسابقات احسان را تغییر دهند. خوشبختانه با این موضوع موافقت شده و احتمالا مبارزات روزبهانی یک ماه آینده برگزار خواهد شد، البته هنوز زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص نیست.

وی در مورد اینکه آیا هدایت محمد پور در این رقابت‌ها بر عهده شما خواهد بود یا خیر، گفت: احتمالا برای هدایت محمد پور راهی ازبکستان شوم اما هنوز مشخص نیست./فارس