آلگری: کاش دقیقه ۴ دیدار دربی به خاطر بوفون متوقف شود!

  سرمربی یوونتوس پس از پیروزی مقابل ساسولو از رکورد شکنی جدید بوفون تمجید و تعریف کرد.   به گزارش مازند اسپرت ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس پس از پیروزی یک بر صفر مقابل ساسولو از عملکرد شاگردانش تقدیر و تشکر کرد و به تمجید از دروازه‌بان یووه پرداخت. آلگری پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: […]

 

خبرگزاری فارس: آلگری: کاش دقیقه ۴ دیدار دربی به خاطر بوفون متوقف شود!

سرمربی یوونتوس پس از پیروزی مقابل ساسولو از رکورد شکنی جدید بوفون تمجید و تعریف کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس پس از پیروزی یک بر صفر مقابل ساسولو از عملکرد شاگردانش تقدیر و تشکر کرد و به تمجید از دروازه‌بان یووه پرداخت.

آلگری پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: در این دیدار ما با ۳ مدافع بازی کردیم و توانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم البته ساسولو بازی زیبایی از خود به نمایش گذاشت. ما زمانی که نتوانستیم گل دوم را بزنیم نگران بودم که بازی به تساوی و حتی شکست ما منجر شود.

سرمربی یووه درباره رکورد شکنی بوفون در این دیدار گفت: بوفون واقعا شایسته این رکورد است. من دوست دارم در دیدار آینده مقابل تورینو که دیدار دربی است بازی در دقیقه ۴ متوقف شد و همه بوفون را تشویق کنند اما این اتفاق بعید به نظر می‌رسد زیرا دربی است و حساسیت‌های خود را دارد.

جیجی در این دیدار با ۹۲۶ دقیقه بسته نگه داشتن دروازه‌اش رکورد دینوزوف را شکست و تنها ۴ دقیقه نیاز دارد تا رکورد روسی دروازه‌بان میلان را بشکند و در رقابت‌های کالچو  جاودانه شود./فارس