فرشاد پیوس سرمربی سپیدرود رشت شد + تصاوير معارفه

گلزن اسطوره ای پرسپولیس تهران امروز به طور رسمی به عنوان سرمربی سپیدرود معرفی شد   به گزارش مازند اسپرت؛ سرانجام بعد از گذشت ۹ روز از جدایی نظرمحمدی از تیم فوتبال سپیدرود رشت امروز جانشین وی مشخص شد.پس از شکست سپیدرود در هفته اول مرحله نهایی لیگ دسته دوم شاهد قطع همکاری علی نظرمحمدی […]

گلزن اسطوره ای پرسپولیس تهران امروز به طور رسمی به عنوان سرمربی سپیدرود معرفی شد

 

به گزارش مازند اسپرت؛ سرانجام بعد از گذشت ۹ روز از جدایی نظرمحمدی از تیم فوتبال سپیدرود رشت امروز جانشین وی مشخص شد.پس از شکست سپیدرود در هفته اول مرحله نهایی لیگ دسته دوم شاهد قطع همکاری علی نظرمحمدی با باشگاه سپیدرود بودیم و سپیدرود در بازی برابر نفت و گاز گچساران با هدایت حمیدرضا منصوری به مصاف نفت و گاز گچساران رفت.

با این حال پس از ۹ روز و در آستانه دیدار حساس روز دوشنبه سپیدرود برابر کیمیا فرآیند تهران امروز فرشاد پیوس به رشت آمد و با حضور در تمرین سپیدرود رسما به عنوان سرمربی تیم ریشه دار شمال کشور در رختکن به بازیکنان این تیم معارفه شد.

لازم به ذکر است که فرشاد پیوس در ابتدای فصل سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران در لیگ دسته اول بود که پس از چند بازی به دلیل کسب نتایج ضعیف از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.

 

فرشاد پیوس به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپید رود رشت منصوب شد و اولین تمرین این تیم نیز در حضور پیوس و در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد.