مسابقات تکواندو قهرمانی آزاد خردسالان مازندران بامعرفي نفرات برتربه پايان رسيد + برترین‌ها

نتایج مسابقات تکواندو قهرمانی آزاد خردسالان مازندران با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.   به گزارش مازند اسپرت، مسابقات قهرمانی تکواندو قهرمانی آزاد خردسالان مازندران جمعه شب با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد. این بازی‌ها که قرار بود در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شود به‌علت فشردگی مسابقات در شهرها […]

2نتایج مسابقات تکواندو قهرمانی آزاد خردسالان مازندران با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

 

به گزارش مازند اسپرت، مسابقات قهرمانی تکواندو قهرمانی آزاد خردسالان مازندران جمعه شب با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

این بازی‌ها که قرار بود در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شود به‌علت فشردگی مسابقات در شهرها ی استان، از صبح امروز در سالن پهلوان توکلی محمودآباد آغاز شد و ساعاتی قبل به پایان رسید.

نتایج اوزان مختلف این رقابت‌ها به شرح زیر اعلام شد:

وزن اول منهای ۲۴ کیلوگرم: امیر حسین یغمایی از نوشهر  بردیا بحری از چالوس اول و دوم شدند همچنین مرصاد امیری قائم‌شهر و امیرحسین اصغری چالوس به طور مشترک سوم شدند.

وزن دوم منهای ۲۶ کیلوگرم: علیرضا کاویانپور از شهرستان نور و حسین میثمی از بابل به مقام اول و دوم دست یافتند که در این وزن نیز دو نفر به‌نام‌های محمد طاها آذرپیرا از آمل و محمد محمدی از قائم‌شهر به طور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

وزن سوم منهای ۲۸ کیلوگرم: امیررضا قربانی از فریدونکنار و شایان عرب از ساری قهرمان و نائب‌قهرمان شدند که در این وزن نیز دو نفر به نام‌های ابوالفضل گیلانی و ابوالفضل عباس‌زاده از بابل سوم شدند.

وزن چهارم منهای ۳۰ کیلوگرم: حمیدرضا جعفری از نکا و  دانیال نیک‌روش از نوشهر قهرمان و نائب‌قهرمان شدند همجنین رتبه سوم مشترک این وزن نیز به رضا علیزاده و ابوالفضل محمدزاده از بابل رسید.

وزن پنجم منهای ۳۲ کیلوگرم:  ماهان ولی‌پور از بابلسر، محمد چراتی از  آمل رتبه نخست و دوم را از آن خود کردند که در این وزن نیز امیرحسین اکبر آبادی از چالوس و ابوالفضل خطیب‌نیا از نور رتبه سوم را به طور مشترک از آن خود کردند.

وزن ششم منهای ۳۴ کیلوگرم: امیرمرتضی عابدیان از آمل، امیرحسین متاجی از نوشهر و‌ سامان آهنگریان از قائم‌شهر مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

وزن هفتم منهای ۳۶ کیلوگرم: عدنان محمد قلی‌پور از نکا، سجاد رجبی از قائم‌شهر مقام‌های اول و دوم را از آن خود کردند، همچنین سوم مشترک نیز به کاوه جشن‌ساز از فریدونکنار و بردیا رضایی از قائم‌شهر رسید.

وزن هشتم منهای ۳۸ کیلوگرم: امیررضا رحیمی از نوشهر، امیرحسین ذبیحی از فریدونکنار مقام نخست و دوم و سوم مشترک  نیز ابوالفضل حسینی از بابل و ابوالفضل رضایی از ساری رسید.

وزن نهم منهای ۴۰ کیلوگرم: ابوالفضل آقاگلی از بندپی، محمدمهدی سلیمانی از چالوس مقام اول و دوم و همچنین علیرضا حسنی از ساری و محمدعلی میر شمسی از بابلسر به طور مشترک سوم شدند.

وزن دهم به‌اضافه ۴۰ کیلوگرم: ایمان سحرخیز از چالوس و علی گران از قائم‌شهر اول و دوم و سوم مشترک نیز از آن مهدی شاه‌نظری از خرم آباد تنکابن و محمدامین شاکری از بابل بودند.

در پایان این بازی‌ها نفرات برتر در هر رده و قسمت به شرح زیر معرفی شدند:

برترین بازیکن؛ حمیدرضا جعفری از نکا

پرامتیازترین بازیکن؛ امیررضا قربانی از فریدونکنار

مربی نمونه ؛ فرامرز اسحاقی از نوشهر

داوران نمونه؛ میثم نظری‌نژاد از عباس‌آباد و نیما سعدی از میاندورود

بازیکن اخلاق؛ شایان عرب از ساری.