کسب مدال های طلا و برنزفستیوال بزرگ بین المللی هنرهای رزمی ارمنستان توسط ورزشکاران مازندرانی

ورزشکاران نوشهری و چالوسی مدال های طلا و برنزفستیوال بزرگ بین المللی هنرهای رزمی ارمنستان را کسب کردند.   به گزارش مازند اسپرت؛ بانوی رزمی کار چالوسی جهانیان را مبهوت هنرهای رزمی خود کرد.فستیوال بزرگ بین المللی هنرهای رزمی ۲۰۱۶ آسیا دراستادیوم دینامو شهر ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد.  این دوره از رقابت ها با […]

indexورزشکاران نوشهری و چالوسی مدال های طلا و برنزفستیوال بزرگ بین المللی هنرهای رزمی ارمنستان را کسب کردند.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ بانوی رزمی کار چالوسی جهانیان را مبهوت هنرهای رزمی خود کرد.فستیوال بزرگ بین المللی هنرهای رزمی ۲۰۱۶ آسیا دراستادیوم دینامو شهر ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد.

 این دوره از رقابت ها با شرکت بیش از۵۰۰ رزمی کار از رشته های کیک بوکسینگ ، ووشو ، کاراته ، جودو و… از بیش از ۳۰ کشور مختلف قاره کهن و در رده های مختلف سنی و به صورت مبارزات آزاد انجام گرفت.

نفرات اعزامی تیم منخب جمهوری اسلامی نیز توانستند در این فستیوال بزرگ هنر های رزمی مدال های خوش رنگی را صید کنند.

ابراهیم زاغ پشت خاچکی وکاظم خزائی پول اعضای نوشهری تیم منتخب جمهوری اسلامی نیز موفق شدندبه ترتیب در رشته های کیک بوکسینگ و ووشو عناوین نخست و سوم اوزان ۶۵ و۷۵ کیلوگرم و مدال های طلا و برنزو را به دست آورند.

مژگان آقایی مهراهل چالوس تنها بانوی ورزشکارایرانی حاضر در این رقابت ها  نیز موفق شد در رشته کیک بوکسینگ و در وزن ۷۰ کیلوگرم در مکان نخست قرار گیرد و صاحب گردن اویز طلا شود.

این سه ورزشکار شایسته و باسابقه کشورمان در میان استقبال پرشورمردم وارد زادگاهشان شدند .

کاظم خزائی پول  دارنده مدال برنز فستیوال بزرگ بین المللی هنرهای رزمی آسیا پس ازآنکه ووشوکارانی از قزاقستان و روسیه را شکست داد در بازی سوم با ناداوری مواجه شد و در مقابل ووشوکار تیم میزبان مغلوب شد و از دست یابی به مدال طلا باز ماند.

گفتنی است فستیوال بزرگ بین المللی هنرهای رزمی ارمنستان زیر نظر سازمان جهانی چی _ وان  ( CHI _1 ) برگزار می شود.

چی‌وان یک سازمان معتبر جهانی در عرصه ورزش است که طبق اساس‌نامه و آئین‌نامه خود، تمام رشته‌های ورزشی را زیرپوشش و حمایت قرار داده و به‌صورت آزاد و در بخش خصوصی، در سطح ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کند.