برد پدیده ساری و دانش فریدونکنار /بازیه جوانمردانه جوانان فریدونکناری در لیگ فوتبال جوانان کشور برای حمایت از تیم هم استانی + عکس

هفته دوازدهم لیگ دسته اول جوانان کشور برگزارشد.   به گزارش مازند اسپرت؛ هفته دوازدهم لیگ دسته اول جوانان کشور برگزارشد که در این روز نمایندگان مازندران در برابر حریفانشان قرار گرفتند . تیم فوتبال دانش فریدونکنار در برابر صبای قم قرار گرفتند. جوانان دانش فریدونکنار که بخت کمی برای صعود دارند در دو هفته […]

هفته دوازدهم لیگ دسته اول جوانان کشور برگزارشد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ هفته دوازدهم لیگ دسته اول جوانان کشور برگزارشد که در این روز نمایندگان مازندران در برابر حریفانشان قرار گرفتند . تیم فوتبال دانش فریدونکنار در برابر صبای قم قرار گرفتند.

جوانان دانش فریدونکنار که بخت کمی برای صعود دارند در دو هفته پیاپی با شکست مدعیان (استعداد برتر مشهد و صبای قم ) راه را برای صعود تیم هم استانی خود بهار نارنج بابل هموار ساخته است.

پدیده ساری در مشهد برابر عالی حرفه ای مشهد به برتری یک بر صفر دست یافت .

نتایج این هفته :

صبای قم ۱ _ دانش فریدونکنار ۳
آیدین رضایی ۲ گل و رضا پورهاشم

استعداد برتر مشهد ۴ _ پارس خلیج تهران ۱

عالی حرفه ای مشهد ۰ _ پدیده ساری ۱

تا پایان هفته ۱۲ ام،بهار نارنج بابل با ۱۸ امتیاز،استعداد برتر مشهد و دانش فریدونکنار با ۱۶ امتیاز،صبای قم و پدیده ساری با ۱۵ امتیاز،عالی حرفه ای مشهد با ۱۲ و پارس خلیج تهران با ۷ امتیاز در رده های اول تا هفتم قرار دارند.

photo 2016 03 11 10 19 40