۱۵ تیرماه آغاز لیگ برتر فوتسالمخالفت سرمربی تیم ملی با برنامه لیگ/ چرا ناظم‌الشریعه در جلسه هیأت رئیسه نبود؟

  سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با برنامه لیگ برتر مخالف است و معتقد است که باید بازیکنان ۳۰ روز در اختیار تیم ملی باشند.   به گزارش مازنداسپرت  جلسه هیأت رئیسه فوتسال روز گذشته برگزار شد و اعضا تصمیم گرفتند تا قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال دهه اول خردادماه و شروع لیگ از ۱۵ تیرماه یعنی شب […]

 

خبرگزاری فارس: مخالفت سرمربی تیم ملی با برنامه لیگ/ چرا ناظم‌الشریعه در جلسه هیأت رئیسه نبود؟

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با برنامه لیگ برتر مخالف است و معتقد است که باید بازیکنان ۳۰ روز در اختیار تیم ملی باشند.

 

به گزارش مازنداسپرت  جلسه هیأت رئیسه فوتسال روز گذشته برگزار شد و اعضا تصمیم گرفتند تا قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال دهه اول خردادماه و شروع لیگ از ۱۵ تیرماه یعنی شب عید سعید فطر آغاز شود. طبق این برنامه قرار است ۹ هفته لیگ برگزار شود و پس از آن تیم ملی از ۵ شهریورماه تمریناتش را آغاز کند و به همین دلیل لیگ تا ۲۵ مهرماه تعطیل خواهد شد.

در این بین، تیم فوتسال تأسیسات در جام باشگاه‌های آسیا حاضر خواهد شد که در این مدت قرار نیست لیگ تعطیل شود و فقط بازی‌های تأسیسات در آینده برگزار می‌شود.

لیگ برتر ۵۰ روز برای حضور تیم ملی در جام جهانی تعطیل خواهد بود و به عبارتی ۱۵ روز قبل از اعزام تیم ملی به کلمبیا، اردوی ملی‌پوشان آغاز می شود که البته محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی با این مسئله مخالف است. وی در گفت‌وگو با فارس گفت: اگر قرار است در جام جهانی شرکت کنیم، با این شرایط نمی‌شود ما برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۳۰ روز فرصت داشتیم و برای جام جهانی هم باید چنین مسئله‌ای وجود داشته باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه آیا مخالف این برنامه است، گفت: قطعاً من مخالف هستم و امروز با افتخاری در این باره صحبت می‌کنم، چرا که نمی‌توان در این شرایط تیم ملی را به جام جهانی ببریم.

به گزارش فارس، قرار بود این تصمیم‌گیری در حضور سرمربی تیم ملی صورت بگیرد، اما با وجود اینکه ناظم‌الشریعه در تهران حضور داشته، اما تماسی با او نگرفتند تا وی در این جلسه حاضر شود. ناظم‌الشریعه در این باره هم به فارس گفت: نمی‌دانم علت چه چیزی بود، هیچ کس با من تماس نگرفت و در این زمینه به من چیزی نگفت، اما من امروز با افتخاری صحبت خواهم کرد و مسئله را به او می‌گویم.

همچنین اخباری مبنی بر عدم پرداخت پاداش به کادر فنی تیم ملی منتشر شده بود که ناظم‌الشریعه در این باره به فارس گفت: چنین چیزی وجود ندارد و مطمئن باشید این اتفاق نمی‌افتد، چرا که یک تیم با هم توانستند با هم موفقیت را به دست بیاورند./فارس