حکم دبیر فدراسیون دوومیدانی این هفته صادر می‌شودسجادی:برای انتخابات جودو بعد از کسب سهمیه تصمیم می‌گیریم/ بودجه وزارت کامل تخصیص داده شده است

  معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش اعلام کرد برای برگزاری انتخابات جودو بعد از کسب سهمیه تصمیم‌گیری می‌شود.   به گزارش مازنداسپرت نصرالله سجادی، معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، در گفت‌و‌گو با رادیو ورزش درباره اینکه چند مجمع انتخاباتی دارید، اظهار داشت: اعلام زمان انتخابات ورزش‌های دانشگاهی، دانش‌آموزی و کارگری با نهادهای خودشان است و […]

 

خبرگزاری فارس: سجادی:برای انتخابات جودو بعد از کسب سهمیه تصمیم می‌گیریم/ بودجه وزارت کامل تخصیص داده شده است

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش اعلام کرد برای برگزاری انتخابات جودو بعد از کسب سهمیه تصمیم‌گیری می‌شود.

 

به گزارش مازنداسپرت نصرالله سجادی، معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، در گفت‌و‌گو با رادیو ورزش درباره اینکه چند مجمع انتخاباتی دارید، اظهار داشت: اعلام زمان انتخابات ورزش‌های دانشگاهی، دانش‌آموزی و کارگری با نهادهای خودشان است و ما فقط به نحوه برگزاری کمک می‌کنیم. ۲۴ و ۲۶ اسفند انتخابات شطرنج و چوگان را داریم.

وی ادامه داد: برای انتخابات جودو هم منتظر هستیم کسب سهمیه مشخص شود، بعد درباره زمان برگزاری تصمیم می‌گیریم که سال آینده برگزار می‌شود. فدراسیون‌های دیگر هم اگر موعد انتخاباتشان باشد در سال ۹۵ اعلام می‌کنیم. فکر می‌کنم ۵-۶ فدراسیون در سال آینده دوره ۴ ساله‌شان به پایان می‌رسد.

سجادی با اعلام نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک در روز شنبه، عنوان کرد: ۱۳ فدراسیونی که برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند در این جلسه هستند و گزارشی از نحوه کسب سهمیه می‌دهند. گزارشاتی هم از اردوهای برون‌مرزی و مسابقات کسب سهمیه خواهند داشت تا بتوانیم همه از آنها حمایت کنیم.

وی همچنین درباره شرایط مالی فدراسیون‌ها، خاطرنشان کرد: هم ما و هم کمیته ملی المپیک ردیف بودجه داریم و می‌دانیم که بودجه به هر دو نهاد کامل تخصیص داده شده است. ما به همه فدراسیون‌ها بودجه لازم را داده‌ایم و اوایل هفته آینده هم واریزی جدیدی خواهیم داشت. آنچه در موافقت‌نامه ذکر شده براساس آن تخصیص در اختیار ورزش کشور قرار گرفته است.

معاون وزیر ورزش درباره دبیر فدراسیون دوومیدانی، گفت: ابلاغ او هم صادر می‌شود و در این هفته مشکلی وجود نخواهد داشت./فارس