فولاد‌ی‌ها در انتظار دریافت پول

  بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان که تا به اینجا تنها حدود ۳۰ درصد قراردادشان را دریافت کردند در انتظار واریز پول از سوی باشگاه به حساب خود هستند. به گزارش مازنداسپرت فولاد خوزستان که در نیم فصل اول عملکرد بسیار ضعیفی داشت این روزها متحول شده و نتایج خوبی کسب می‌کند. بازیکنان فولاد خوزستان برخلاف فصل‌های […]

 

خبرگزاری فارس: فولاد‌ی‌ها در انتظار دریافت پول

بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان که تا به اینجا تنها حدود ۳۰ درصد قراردادشان را دریافت کردند در انتظار واریز پول از سوی باشگاه به حساب خود هستند.

به گزارش مازنداسپرت فولاد خوزستان که در نیم فصل اول عملکرد بسیار ضعیفی داشت این روزها متحول شده و نتایج خوبی کسب می‌کند.

بازیکنان فولاد خوزستان برخلاف فصل‌های قبل که در دریافت پول مشکلی نداشتند امسال با توجه به مشکلات باشگاه تاکنون مبلغ زیادی دریافت نکردند.

در حالی که حدود ۲۲ هفته از لیگ برتر پشت سر گذاشته شده بازیکنان فولاد تاکنون فقط 25 تا 30 درصد قراردادشان را دریافت کردند.

با توجه به فرا رسیدن نوروز مسئولان فولاد قصد دارند پول جدیدی به حساب بازیکنانشان واریز کنند.

مسئولان باشگاه به بازیکنان قول دادند که طی ۴-۵ روز آینده این اقدام صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بازیکنان فولاد خوزستان در نیم فصل اول به دلیل نتایج ضعیف تیم خود ۲۰ درصد جریمه شدند که با احتساب این جریمه دریافتی آنها به ۵۰ درصد می‌رسد. بازیکنان فولاد امیدوار هستند این جریمه پاک شود./فارس