با دست شکسته هم برای تیم کارخانه بازی کردماکبری: لطفاً عوام فریبی نکنید!

  سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: از صحبت‌های کارخانه تعجب کردم و باید بگویم که لطفا عوام فریبی نکنید. به گزارش مازنداسپرت روز گذشته مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه در خصوص درگیری پایان بازی با پیمان اکبری اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم. اکبری حداقل باید حرمت بزرگتر خود را نگه دارد. من در والیبال حداقل […]

 

خبرگزاری فارس: اکبری: لطفاً عوام فریبی نکنید!

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: از صحبت‌های کارخانه تعجب کردم و باید بگویم که لطفا عوام فریبی نکنید.

به گزارش مازنداسپرت روز گذشته مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه در خصوص درگیری پایان بازی با پیمان اکبری اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم. اکبری حداقل باید حرمت بزرگتر خود را نگه دارد. من در والیبال حداقل ۱۵ سال زحمت کشیدم تا پیمان اکبری به این جایگاه رسیده است. من کاری کردم که اکبری دو سال رنگ پادگان را در زمان خدمت سربازی‌اش نبیند. اکثر تماشاگران ما دانش‌آموز هستند که تمام آنها برای مدارس والیبال هستند. بسیار برای اکبری زحمت کشیدم اما یک بار هم از من دفاع نکرد و این رسم مردانگی نیست.

این صحبت‌های کارخانه واکنش پیمان اکبری را به همراه داشت. سرمربی پیکانی‌ها در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص اظهارات کارخانه اظهار داشت: عوام فریبی خوب نیست، چون سرمربی بانک سرمایه اعلام کرد که تماشاگران تیمش کودکان بودند. شاید بد نباشد از حاتمی، رئیس کمیته داوران بپرسید که چرا تماشاگران محروم شدند. حاتمی اعلام کرد که تماشاگران بانک سرمایه فحاشی کردند، اما چون آنها میزبان هستند و محروم می‌شوند تیم میهمان هم نمی‌تواند تماشاگر بیاورد.

سرمربی پیکان عنوان کرد: چرا به مردم دروغ بگوییم که ما آدم‌های خوبی هستیم؟ هنوز یادمان نرفته است که شیرکوند در کمیته انضباطی بعد از بازی با بانک سرمایه چه گفت. او می‌گفت که یکی از تماشاگران که برادرِ همسرِ کارخانه است بازیکنان را با چاقو تهدید کرده و سوال اینجاست که چرا بازی‌های بانک سرمایه اینقدر حاشیه از سوی تماشاگران دارد.

وی افزود: لیدرهای متین و تماشاگران ورامینی را همه در سالن دیدند که از تیم بانک سرمایه حمایت می‌کردند. پس بهتر است کارخانه دروغ نگوید. بد است درمورد چیزی که همه دیده‌اند بخواهیم دروغ بگوییم. من شاهد دارم و با سند این صحبت‌ها را مطرح می‌کنم و حتی شنیده‌ام که شخص کارخانه هم این موضوع را قبول کرده است.

سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان اینکه کارخانه هر جا می‌رود می‌گوید که برای من زحمت کشیده است تا به این جایگاه رسیده‌ام، خاطرنشان کرد: زمانی که کارخانه تازه مربیگری را شروع کرده بود من و امثال من برای وی بازی کردیم و برایش زحمت کشیدیم. زمانی که سرباز بودم حق داشتم که ۶ میلیون تومان بگیرم، اما تنها ۲ میلیون تومان گرفتم و برای تیم کارخانه بازی کردم.

اکبری افزود: بهتر است که کارخانه منت نگذارد، چراکه در زمان خدمت سربازی‌ام ۴ میلیون تومان از قراردادم کسر شد تا توانستم برای تیم کارخانه بازی کنم. اگر کارخانه برای من زحمت کشیده، من هم برای وی کم نگذاشته‌ام. اگر کارخانه حالا برای خود نامی دست و پا کرده بخاطر بازِ‌هایی است که امثال من و ترکاشوند برایش انجام دادیم. من حتی با دست شکسته هم برای کارخانه بازی کردم و شاید بد نباشد که او نگاهی هم به این خاطرات بیاندازد.

وی عنوان کرد: دروغ گفتن به مردم دردی را دوا نمی‌کند، البته مردم هم خودشان بسیار باهوش هستند و می‌توانند شرایط را درک کنند و متوجه شوند. تمام حرف من این است که آقای کارخانه عوام فریبی نکنید./فارس