محمودآباد میزبان هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاهی فوتبال ۷ نفره شد

با حضور ۶ تیم،هقتمین دوره رقابت های لیگ برتر  باشگاهی فوتبال هفت نفره به میزبانی  شهرستان ساحلی محمودآباد برگزار می شود. به گزارش مازند اسپرت؛هفتمین دوره رقابت های باشگاهی فوتبال هفت نفره  جانبازان و معلولین کشور  از روز یکشنبه ۱۶ اسفند ماه با حضور ۶ تیم باشگاهی کشور در شهرستان ساحلی محمودآباد (زمین فوتبال روستای […]

6با حضور ۶ تیم،هقتمین دوره رقابت های لیگ برتر  باشگاهی فوتبال هفت نفره به میزبانی  شهرستان ساحلی محمودآباد برگزار می شود.

به گزارش مازند اسپرت؛هفتمین دوره رقابت های باشگاهی فوتبال هفت نفره  جانبازان و معلولین کشور  از روز یکشنبه ۱۶ اسفند ماه با حضور ۶ تیم باشگاهی کشور در شهرستان ساحلی محمودآباد (زمین فوتبال روستای آزدامون) برگزار می شود.
  در این دوره از مسابقات ۶ تیم خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، زنجان،آذربایجان غربی و فارس در دو گروه الف و ب به مصاف هم خواهند  رفت و شرکت کنندگان  بعد ظهر روز شنبه  15 اسفند ماه وارد محل برگزاری مسابقات می شوند.
رقابت ها به صورت رسمی از ۱۶ اسفند آغاز می شود و ظهر روز سه شنبه ، ۱۸ اسفند با معرفی تیم های برتر پایان می یابد.

برنامه بازیهای این دوره از مسابقات به شرح ذیل می باشد:


روز اول یکشنبه ۱۶ اسفند ماه –ساعت ۱۵
گروه الف:
فارس –خراسان شمالی
گروه ب: ساعت ۱۶:
زنجان- مازندران
دوشنبه ۱۷/۱۲/۹۴
بازی اول- گروه الف – ۹ صبح:
فارس –آذربایجان غربی
گروه ب- ۱۰ صبح:
زنجان- خراسان رضوی
گروه الف-ساعت۱۵
خراسان شمالی-آذربایجان غربی
گروه ب ساعت ۱۶
مازندران-خراسان رضوی

به گزارش مازند اسپرت؛ صبح  روز سه شنبه ۱۸ اسفند مرحله حذفی این رقابت ها پیگیری می شود و  تیمهای اول و و دوم هر گروه بصورت ضربدری به مصاف هم می روند و عصر همانروز  با برگزاری دو دیدار با معرفی تیم های برتر خاتمه می یابد.