نایب رئیس هیئت گلف مازندران: تیم منتخب گلف مازندران به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود

نایب رئیس هیئت گلف مازندران از اعزام تیم منتخب آقایان و بانوان گلف مازندران به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ لیلی علایی با اشاره به تعامل خوب هیئت گلف استان با فدراسیون و دستگاه ورزش بیان کرد: تیم منتخب گلف آقایان و بانوان مازندران به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام […]

gooolfنایب رئیس هیئت گلف مازندران از اعزام تیم منتخب آقایان و بانوان گلف مازندران به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ لیلی علایی با اشاره به تعامل خوب هیئت گلف استان با فدراسیون و دستگاه ورزش بیان کرد: تیم منتخب گلف آقایان و بانوان مازندران به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این مسابقات اواخر مرداد ماه در تهران برگزار می‌شود،افزود: برای حضور در این مسابقات تیم منتخب آقایان و بانوان با آمادگی خوبی روانه این رقابت‌ها می‌شود.

سرپرست هیئت گلف مازندران با اشاره به برگزاری یک‌دوره کلاس آموزشی مربیگری و داوری شهریورماه به میزبانی بابل اظهار کرد: یکی برنامه مهم هیئت گلف استان توسعه و گسترش این رشته ورزشی در سطح استان است.

علایی از انتخاب شمسی به عنوان سرپرست هیئت گلف مازندران خبر داد و گفت: بنا به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان به مهدی مبینی سرپرست فدراسیون گلف وحید شمسی به عنوان سرپرست هیئت گلف استان منصوب شد که امیدوارم با همکاری روسا و مسئولان هیئت گلف در سطح استان شکوفا و توسعه یابد.

وی نداشتن زمین استاندارد مینی گلف در استان یکی از مهم‌ترین مشکلات هیئت اشاره کرد و افزود: در صورت احداث زمین استاندارد مینی گلف در استان می‌توانیم میزبان شایسته‌ای برای مسابقات قهرمانی کشور باشیم.