سرمربی تیم ملی والیبال نشسته:برنامه تیم‌های ملی ایران در جام بین قاره‌ای مشخص شد/ ۲۷ اسفند اولین دیدار نمایندگان کشورمان

  سرمربی تیم ملی والیبال نشسته از اعلام برنامه تیم‌های ملی مردان و زنان ایران در جام بین قاره‌ای خبر داد.   به گزارش مازنداسپرت رقابت‌های والیبال نشسته جام بین قاره‌ای از ۲۷ اسفند آغاز می‌شود و ۴ فروردین ماه به کار خود پایان می‌دهد. در بخش بانوان ۱۳ تیم و در بخش مردان ۱۵ تیم حضور […]

 

خبرگزاری فارس: برنامه تیم‌های ملی ایران در جام بین قاره‌ای مشخص شد/ ۲۷ اسفند اولین دیدار نمایندگان کشورمان

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته از اعلام برنامه تیم‌های ملی مردان و زنان ایران در جام بین قاره‌ای خبر داد.

 

به گزارش مازنداسپرت رقابت‌های والیبال نشسته جام بین قاره‌ای از ۲۷ اسفند آغاز می‌شود و ۴ فروردین ماه به کار خود پایان می‌دهد. در بخش بانوان ۱۳ تیم و در بخش مردان ۱۵ تیم حضور دارند که تیم‌ها بر اساس کسب یا عدم کسب سهمیه پارالمپیک به دو گروه تقسیم شده‌اند.

هادی رضایی، در این باره گفت: در بخش بانوان، ۷ تیم دارای سهمیه پارالمپیک شامل چین، اوکراین، آمریکا، برزیل، روآندا، کانادا و ایران در یک گروه با هم به صورت دوره‌ای رقابت می‌کنند و در گروه دوم تیم‌هایی که سهمیه پارالمپیک ندارند، شامل اسلوونی، هلند، روسیه، ژاپن، مصر و ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت که تیم‌های اول و دوم دیدار فینال را برگزار می‌کنند که تیم برنده موفق به کسب سهمیه پارالمپیک می‌شود.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ادامه داد: در گروهی که کشورهای حائز سهمیه پارالمپیک حضور دارند نیز پس از انجام بازی‌های دوره‌ای، تیم هفتم به مقام هفتم می‌رسد، تیم‌های پنجم و ششم برای عنوان پنجم با هم روبرو می‌شوند؛ تیم‌های اول و چهارم  و نیز تیم‌های دوم و سوم برای راهیابی به فینال به صورت ضربدری به مصاف هم خواهند رفت.

وی افزود: در بخش مردان نیز ۶ تیم صاحب سهمیه پارالمپیک شامل چین، ایران، برزیل، آلمان، مصر و آمریکا در یک گروه به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند و تیم‌های فاقد سهمیه شامل روسیه، اوکراین، هلند، عراق، قزاقستان، لهستان، کانادا، کره و ژاپن نیز در گروهی دیگر با هم روبرو می‌شوند که مانند مسابقات بانوان دیدارهای این گروه هم برگزار خواهد شد.

* برنامه مسابقات مردان و زنان بر اساس وقت محلی به شرح زیر است:

بانوان:

۲۷ اسفند، ساعت ۱۰:۳۰  : ایران – اوکراین

۲۸ اسفند، ساعت ۱۴:۳۰ : ایران – آمریکا

۲۹ اسفند، ساعت ۹ : ایران – برزیل

۲۹ اسفند، ساعت ۱۴:۳۰: ایران – کانادا

یک فروردین، ساعت ۱۴:۳۰ : ایران – روآندا

۲ فروردین، ساعت ۱۴:۳۰: ایران – چین

۳ فروردین: بازی‌های ضربدری

۴ فروردین: بازی‌های فینال و رده بندی

 مردان:

۲۷ اسفند، ساعت ۹ : ایران – مصر

۲۸ اسفند، ساعت ۱۶ : ایران – چین

۲۹ ا سفند، ساعت ۹ : ایران – آمریکا

یک فروردین، ساعت ۱۶ : ایران – برزیل

۲ فروردین، ساعت ۱۲ : ایران – آلمان

۳ فروردین : بازی‌های ضربدری

۴ فروردین : بازی‌های فینال و رده بندی

/فارس