مسئولان مالزیایی برگزار کننده مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان خودشان هم از میزبانی رضایت ندارند.

مسئولان مالزیایی برگزار کننده مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان خودشان هم از میزبانی رضایت ندارند.   به گزارش مازنداسپرت  به مالزی، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در بخش تیمی امروز در حالی با برگزاری فینال مردان و زنان به پایان می‌رسد که میزبان مسابقات یعنی مالزی هم از میزبانی‌اش رضایت ندارد. قرار بود این رقابت‌ها […]

خبرگزاری فارس: مالزیایی‌ها خودشان از میزبانی مسابقات قهرمانی جهان رضایت ندارند

مسئولان مالزیایی برگزار کننده مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان خودشان هم از میزبانی رضایت ندارند.

 

به گزارش مازنداسپرت  به مالزی، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در بخش تیمی امروز در حالی با برگزاری فینال مردان و زنان به پایان می‌رسد که میزبان مسابقات یعنی مالزی هم از میزبانی‌اش رضایت ندارد.

قرار بود این رقابت‌ها در محل دیگری که به فدراسیون جهانی اعلام شده بود برگزار شود، اما دولت این کشور با توجه به اینکه مالزی در آینده میزبان بازی‌های جنوب شرق آسیا خواهد بود، سالن اولیه را در اختیار فدراسیون تنیس روی میز این کشور قرار نداد و به ناچار مسابقات در استادیوم ملاویت شهر شاه علم برگزار شد که این موضوع نارضایتی خود مسئولان برگزاری را نیز در پی داشته است.

در این استادیوم برای برگزاری مسابقات دسته دوم و سوم سوله‌های چادری برپا شده و تنها مسابقات دسته برتر است که در سالن برگزار می‌شود.

حتی پس از بارش سنگین روز گذشته در قسمت‌هایی از سوله‌ها چادری آب چکه می‌کرد و سطل‌هایی را برای تخلیه آن تعبیه کرده بودند./فارس