دژاگه: آمار و ارقام نشان‌دهنده قدرت الریان است

هافبک ایرانی العربی قطر درباره قهرمانی زود هنگام الریان در لیگ ستارگان اظهار داشت که آمار و ارقام نشان‌دهنده قدرت این تیم است.   به گزارش مازنداسپرت  شب گذشته در لیگ ستارگان قطر الریان با پیروزی مقابل الوکره ۵ هفته مانده به لیگ ستارگان قطر به قهرمانی رسید. العربی هم به همراه دو بازیکن ایرانی‌اش دژاگه و […]

خبرگزاری فارس: دژاگه: آمار و ارقام نشان‌دهنده قدرت الریان است

هافبک ایرانی العربی قطر درباره قهرمانی زود هنگام الریان در لیگ ستارگان اظهار داشت که آمار و ارقام نشان‌دهنده قدرت این تیم است.

 

به گزارش مازنداسپرت  شب گذشته در لیگ ستارگان قطر الریان با پیروزی مقابل الوکره ۵ هفته مانده به لیگ ستارگان قطر به قهرمانی رسید. العربی هم به همراه دو بازیکن ایرانی‌اش دژاگه و نکونام مقابل الخریطیات به نتیجه تساوی رضایت داد.

در این راستا روزنامه الشرق قطر از بازیکنان مختلفی درباره علت قهرمانی زود هنگام پرسیده است که یکی از این بازیکنان اشکان دژاگه بود. او در مصاحبه‌اش اظهار داشت: جدول بازی‌ها و امتیازات نشان می‌دهد که چرا الریان مستحق قهرمانی زود هنگام است. الریان در طی ۲۱ هفته ۱۹ پیروزی و تنها یک شکست و تساوی داشته است. این آمار برای الریان بسیار فوق‌العاده است و هیچ تیمی نتوانسته این نتایج را کسب کند.

الریان با ۶۰ امتیاز با ۲۱ امتیاز اختلاف با تیم الجیش که دوم است ۵ هفته مانده با لیگ ستارگان قطر قهرمان شد./فارس