پانزدهمین دوره مسابقات گلف جام مرحوم حسین‌پور برگزار شد

پانزدهمین دوره مسابقات گلف جام مرحوم حسین پور با حضور مسئولان ورزش و با شناخت نفرات برتر برگزار شد.   به گزارش مازنداسپرت و به نقل از فدراسیون گلف، پانزدهمین دوره مسابقات یادواره مرحوم شهباز حسین پور، گلفباز فقید و برجسته کشور با حضور ۱۷ تیم از استان های سراسر کشور برگزار و با شناخت نفرات برتر […]

خبرگزاری فارس: پانزدهمین دوره مسابقات گلف جام مرحوم حسین‌پور برگزار شد

پانزدهمین دوره مسابقات گلف جام مرحوم حسین پور با حضور مسئولان ورزش و با شناخت نفرات برتر برگزار شد.

 

به گزارش مازنداسپرت و به نقل از فدراسیون گلف، پانزدهمین دوره مسابقات یادواره مرحوم شهباز حسین پور، گلفباز فقید و برجسته کشور با حضور ۱۷ تیم از استان های سراسر کشور برگزار و با شناخت نفرات برتر پایان یافت.

این دوره از مسابقات با حضور تیم های نفت و گاز مسجدسلیمان الف و ب، آزادگان و تاراز مسجد سلیمان، ملی حفاری الف و ب اهواز، سورتمه اهواز، هیات گلف هندیجان، پخش و پالایش نفت آبادان، کانون بازنشستگان آبادان و تیم های استان های آذربایجان شرقی، مازندران، اصفهان، شاهین شهر، گلستان و مرکزی برگزار و گلفبازان طی ۲ روز به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان این رقابت ها و در کسب مقام تیمی، نفت و گاز مسجدسلیمان الف با مجموع ضربات ۴۳۸ ضربه عنوان نخست مسابقات را به خود اختصاص داد، تیم ملی حفاری اهواز الف با مجموع ضربات ۴۵۵ به عنوان دومی رسید و تیم تاراز مسجد سلیمان با ۴۷۲ ضربه بر روی سکوی سوم این رقابت ها قرار گرفت.

در کسب نتایج انفرادی نیز منوچهر نصیری از تیم هیات گلف هندیجان با ۱۴۳ ضربه اول شد، ایرج قنبری از نفت و گاز مسجدسلیمان با ۱۴۵ ضربه به عنوان دومی رسید و مرید قنبری و حمیدرضا شینی با ۱۴۵ ضربه مشترکا عنوان سومی این رقابت ها را از ان خود کردند.

در این دوره از مسابقات یک تیم زیر ۱۶ سال نیز با حضور ۱۲ شرکت کننده از استان خوزستان مهارت های خود را محک زدند و در پایان سورنا صادقی از نفت مسجد سلیمان با ۸۵ ضربه اول شد، میلاد شینی از نفت مسجد سلیمان با ۹۱ ضربه به عنوان دومی رسید و امیر غلام نژاد از نفت مسجد سلیمان و مهدی شینی از ملی حفاری اهواز با ۹۳ ضربه مشترکا به عنوان سومی کلاس دست پیدا کردند./فارس