مازندران قهرمان بیستمین دوره مسابقات رزمی سبک شین مو هاپکیدو کشور شد + عکس

تیم مازندران در پایان رقابت های رزمی سبک شین مو هاپکیدو قهرمانی مردان کشور قهرمانی این مسابقات را بدست آورد .   اسماعیل پهلوان در گفت گو با خبرنگار مازند اسپرت از قهرمانی تیم استان مازندران در بیستمین دوره مسابقات رزمی سبک شین مو هاپکیدو کشور خبر داد.وی افزود:مسابقات رزمی کشوری هاپکیدو در بخش آقایان […]

kikkkتیم مازندران در پایان رقابت های رزمی سبک شین مو هاپکیدو قهرمانی مردان کشور قهرمانی این مسابقات را بدست آورد .

 

اسماعیل پهلوان در گفت گو با خبرنگار مازند اسپرت از قهرمانی تیم استان مازندران در بیستمین دوره مسابقات رزمی سبک شین مو هاپکیدو کشور خبر داد.
وی افزود:مسابقات رزمی کشوری هاپکیدو در بخش آقایان صبح و عصر روز جمعه ۱۴ اسفند در سالن ورزشی امام خمینی(ره) شهرستان محمودآباد برگزار شد.
وی تصریح کرد:این دوره از رقابت ها با حضور ۱۲۹ رزمی کار  در قالب ۱۵ تیم از استان های مازندران،همدان،تهران،البرز،اصفهان، فارس،گیلان،یزد،خوزستان،آذربایجان غربی،اردبیل،زنجان و خراسان رضوی طی یک روز برگزار که در نهایت در مجموع سه رده سنی نوجوانان،جوانان و بزرگسالان مازندران قهرمان شد و جام قهرمانی را در خانه حفظ کرد و تیم های همدان و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند . تیم البرز  هم در این دوره از رقابت ها کاپ اخلاق  را بدست آورد.

نتایج تیمی سه رده سنی به شرح ذیل می باشد :

رده سنی نوجوانان :مازندران اول -البرز دوم و یزد سوم
جوانان :مازندران اول -یزد دوم و خوزستان سوم
بزرگسالان گرپلینگ:مازندران اول -ارومیه دوم و تهران سوم
بزرگسالان فول:مازندران اول -همدان دوم و تهران سوم

به گزارش مازند اسپرت ؛ لازم به ذکر است در نوزدهمین دوره این رقابتها که اسفند سال گذشته  در محمودآباد برگزار شده بود، تیم  مازندران عنوان قهرمانی را بدست آورد و تیم های یزد و همدان دوم و سوم شدند .

 

photo 2016 03 04 11 02 17

photo 2016 03 04 11 02 21

photo 2016 03 04 11 02 23

photo 2016 03 04 11 02 26