گزارش تصویری همایش کوهپیمایی خانوادگی رامسری ها به مناسبت روز درختکاری/عکاس:تاراهاشمی

مازند اسپرت – تارا هاشمی : به مناسبت روز درختکاری هیات کوهنوردی شهرستان رامسرهمایش کوهپیمایی خانوادگی را با همکاری اداره ورزش و جوانان ، اداره حفاظت از محیط زیست، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ، اداره جهاد کشاورزی و شورای اسلامی و دهیاری روستای توساکوتی و کلیج کوه رامسربرگزار نمود. به گزارش مازند اسپرت؛ همایش […]

2582525مازند اسپرت – تارا هاشمی : به مناسبت روز درختکاری هیات کوهنوردی شهرستان رامسرهمایش کوهپیمایی خانوادگی را با همکاری اداره ورزش و جوانان ، اداره حفاظت از محیط زیست، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ، اداره جهاد کشاورزی و شورای اسلامی و دهیاری روستای توساکوتی و کلیج کوه رامسربرگزار نمود.

به گزارش مازند اسپرت؛ همایش کوهپیمایی از سه راه فلسطین به طرف روستای کلیج کوه با حضور مسئولین محترم اداره ورزش و جوانان، اداره منابع طبیعی وورزشکاران و کوهنوردان شهرستان رامسر برگزار شد.
لازم به ذکر است در پایان کوهپیمایی از طرف هیات کوهنوردی و ادارات ذیربط به پیشکوتان کوهنورد لوح تقدیر و همچنین به شرکت کنندگان طی قرعه کشی اهدا جایزه شد.
در پایان مراسم برای حفظ میراث ملی و طبیعت بکر و زیبا و بیاد ماندنی  در روستای کلیج کوه توسط کوهنوردان و مسئولین نهال کاشته شد.