مک‌منمن: فکر نمی‌کردم زیدان مربی شود

بازیکن پیشین رئال مادرید فکر نمی‌کرده است زین الدین زیدان مربی این تیم شود.   به گزارش مازند اسپرتو به نقل از آس، استیو مک‌منمن در مصاحبه با روزنامه اکسرپرس، در مورد وضعیت رئال مادرید و زین الدین زیدان، به صحبت پرداخت و گفت: هرگز فکر نمی‌کردم زیدان مربی شود. زمانی که به مادرید آمد، […]

بازیکن پیشین رئال مادرید فکر نمی‌کرده است زین الدین زیدان مربی این تیم شود.

 

به گزارش مازند اسپرتو به نقل از آس، استیو مک‌منمن در مصاحبه با روزنامه اکسرپرس، در مورد وضعیت رئال مادرید و زین الدین زیدان، به صحبت پرداخت و گفت: هرگز فکر نمی‌کردم زیدان مربی شود. زمانی که به مادرید آمد، نمی‌توانست اسپانیولی صحبت کند و خیلی آرام بود. تنها با ماکلله فرانسوی حرف می‌زد. فکر نمی‌کردم که او روزی سرمربی این تیم شود.

 

بازیکن پیشین مادرید در ادامه افزود: فکر می‌کردم فرناندو هیرو سرمربی این تیم شود چون هم اسپانیایی است و هم یک رهبر بالفطره به شمار می‌رود. از برخی جهات و در زمانی که بازوبند کاپیتانی رئال را به بازو می‌بست، به نوعی مربی ما بود. زیدان خیلی بازیکن آرامی بود. تمرین می‌کرد و به خانه می‌رفت.

 

این هافبک انگلیسی درباره شخصیت زیدان نیز گفت: او سرمربی نیست که سر کسی فریاد بزند اما شناخت کافی از این ورزش دارد و آن برای او احترام به وجود می‌آورد.

 

مک‌منمن در پایان به فلورنتینو پرس، رییس باشگاه رئال نیز توصیه‌ای کرد و گفت: پرس به جای اینکه از همه جای جهان به دنبال سرمربی باشد، برنامه‌ای برای نیمکت تیم در نظر بگیرد. امیدوارم به زیدان فرصت بدهند.