خوش طینت: روسای هیات‌ها باید پاسخگوی شرکت نکردن در لیگ ژیمناستیک باشند

دبیر سازمان لیگ و مسئول کمیته‌ مسابقات فدراسیون ژیمناستیک از عدم استقبال روسای هیات‌ها از مرحله پایانی لیگ باشگاه‌های ژیمناستیک هنری انتقاد کرد و گفت: واقعا نمی دانم مشکل کجاست که هیات‌ها حاضر به شرکت در لیگ ژیمناستیک هنری نیستند.   محسن خوش طینت در گفت‌وگو با مازند اسپرت، اظها‌ر کرد: با وجود این که […]

دبیر سازمان لیگ و مسئول کمیته‌ مسابقات فدراسیون ژیمناستیک از عدم استقبال روسای هیات‌ها از مرحله پایانی لیگ باشگاه‌های ژیمناستیک هنری انتقاد کرد و گفت: واقعا نمی دانم مشکل کجاست که هیات‌ها حاضر به شرکت در لیگ ژیمناستیک هنری نیستند.

 

محسن خوش طینت در گفت‌وگو با مازند اسپرت، اظها‌ر کرد: با وجود این که انتظار داشتیم حداکثر ۱۲ تیم برای شرکت در مرحله پایانی لیگ باشگاه‌های ژیمناستیک هنری اعلام آمادگی کنند و حتی شرایط را برای حضور تمام تیم‌ها فراهم کرده بودیم، اما متاسفانه به جز هفت تیم مرحله اول، هنوز تیم دیگری به لیست اضافه نشده است و ما مجبوریم مرحله پایانی لیگ را با همین تعداد برگزار کنیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کنید در این زمینه چه کسی مقصر است، گفت: رییس هیات‌های ژیمناستیک استان‌ها باید پاسخگو باشند که چرا از ر‌قا‌بت‌های قهرمان کشوری استقبال می‌کنند، اما از لیگ نه! امسال برای این که تعداد تیم‌های بیشتری را درگیر کنیم عنوان “برتر” را از لیگ برداشتیم تا تیم‌ها بدون هیچ گونه محدودیتی وارد لیگ شوند تا در نهایت از بین آنها تیم‌های دسته سوم، دوم و لیگ برتر را مشخص کنیم، اما با تمام این شرایط تنها هفت تیم برای شرکت در لیگ باشگاه‌های ژیمناستیک اعلام آمادگی کردند.

 

خوش طینت تصریح کرد: برای من جای تعجب دارد که چرا تیم‌های مطرح و قدر در ر‌قا‌بت‌های قهرمانی ژیمناستیک هنری جوانان که سوم و چهارم اسفند ماه در استان البرز برگزار شد، حضور پیدا کردند، اما حاضر به تیم‌داری در لیگ ژیمناستیک هنری مردان نیستند. ما این ر‌قا‌بت‌ها را برگزار کردیم تا در مرحله پایانی لیگ که در بخش بز‌ر‌گسالان و جوانان برگزار می‌شود، شاهد حضور تیم‌های بیشتری باشیم، اما همچنان مرحله پایانی لیگ با همان هفت تیم کلید خورده است.

 

دبیر سازمان لیگ ژیمناستیک خاطر‌ نشان کرد: ما با این انگیزه بعد از چند سال وقفه ر‌قا‌بت‌های قهرمان کشوری را در رده سنی جوانان برگزار کردیم که نفرات برتر جوانان در لیگ نیز حضور پیدا کنند، اما انگار هیات‌ها به خاطر کمبود اعتبارات حاضر به تیم داری در لیگ نیستند.

 

دبیر مسابقات لیگ فدراسیون گفت: ما امسال دست هیات‌ها را باز گذاشتیم و اعلام کردیم که حتی با جوانان خود نیز می‌توانند در لیگ شرکت کند، اما نمی دانم چرا روسای هیات‌های انگیزه‌ای برای شرکت در لیگ ندارند.

 

خوش طینت در پایان افزود: ما دوست نداریم جوانانی که در ر‌قا‌بت‌های قهرمان کشوری شناسایی می‌شوند بدون هیچ دلیلی و به خاطر کم کاری روسای هیات ها رها شوند و پشتوانه‌های خوبی را نتوانیم برای تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان هنری تربیت کنیم.