دبیر فدراسیون دوچرخه سواری: رکابزنان سه مرحله انتخابی المپیک را جدی بگیرند

رکابزنانی که داعیه رفتن به المپیک را دارند، برای گرفتن امتیاز حتما باید در سه مرحله انتخابی شرکت کنند. در این صورت کمیته فنی در مورد آنها تصمیم‌گیری می‌کند.   به گزارش مازند اسپرت فدراسیون دوچرخه سواری برای انتخاب رکابزنان المپیکی سه مسابقه داخلی را ملاک قرار داده است تا در پایان نفرات بر اساس […]

رکابزنانی که داعیه رفتن به المپیک را دارند، برای گرفتن امتیاز حتما باید در سه مرحله انتخابی شرکت کنند. در این صورت کمیته فنی در مورد آنها تصمیم‌گیری می‌کند.

 

به گزارش مازند اسپرت فدراسیون دوچرخه سواری برای انتخاب رکابزنان المپیکی سه مسابقه داخلی را ملاک قرار داده است تا در پایان نفرات بر اساس امتیازاتی که کسب می کنند، انتخاب شوند. با وجود اینکه برخی رکابزنان از این نوع انتخابی رضایت چندانی ندارند اما فدراسیون در صدد است این برنامه را پیاده کند. از این رو اولین مرحله لیگ برتر قرار است در هفته پایانی فروردین برگزار شود که اولین مرحله انتخابی برای رکابزنان المپیکی نیز محسوب می شود.

 

اصغر خالقی دبیر فدراسیون درباره ی لزوم شرکت رکابزنان مدعی در این مرحله از لیگ برتر بیان کرد: ما برای المپیک شوخی نداریم و رکابزنان باید حتما در لیگ شرکت کنند زیرا باید امتیاز بگیرند. حتی ما می خواستیم جلسه ای با باشگاه ها بگذاریم تا زمان برگزاری مرحله اول را با توافق آنها مشخص کنیم که نیامدند و دوباره قرار است این جلسه تشکیل شود. در صورتی که دوباره باشگاه ها در جلسه شرکت نکنند ما لیگ برتر را در همان زمان اعلام شده برگزار خواهیم کرد.

 

خالقی در پاسخ به این پرسش که اگر رکابزنی در یک مرحله شرکت نکند کنار گذاشته می شود؟ تصریح کرد: اگر رکابزن در یک مرحله انتخابی شرکت نکند و در مراحل دیگر حضور داشته باشد در این صورت کمیته فنی در مورد او تصمیم گیری خواهد کرد. ممکن است او را انتخاب کنند یا اینکه کنار گذاشته شود. ما در المپیک دنبال مدال یا مقام اول تا بیستم نیستیم بلکه نمی خواهیم به عنوان بدترین تیم شناخته شویم بنابراین سعی می کنیم بهترین تصمیم را بگیریم.