کریم‌فر: هدفم پوشیدن دوبنده تیم ملی در المپیک است

فرنگی‌کار وزن ۸۵ کیلوگرم ایران با بیان اینکه مهمترین هدفش کسب دوبنده تیم ملی در رقابت های المپیک است گفت: امیدوارم بتوانم در روز برگزاری رقابتهای انتخابی با عملکرد خوب جواب اعتماد بنا را بدهم.   مجتبی کریم‌فر در گفتگو با مازند اسپرت درباره آخرین وضعیت خود در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد:خدا […]

فرنگی‌کار وزن ۸۵ کیلوگرم ایران با بیان اینکه مهمترین هدفش کسب دوبنده تیم ملی در رقابت های المپیک است گفت: امیدوارم بتوانم در روز برگزاری رقابتهای انتخابی با عملکرد خوب جواب اعتماد بنا را بدهم.

 

مجتبی کریم‌فر در گفتگو با مازند اسپرت درباره آخرین وضعیت خود در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد:خدا را شکر با توجه به تمرینات بسیار خوب و فشرده‌ای که در طول ۹ اردوی برگزار شده داشتیم از وضعیت خوبی برخوردارم و آسیب‌دیدگی کهنه ای هم که داشتم با انجام فیزیوتراپی بسیار بهتر شده و در مجموع مشکل خاصی ندارم.

 

فرنگی‌کار وزن ۸۵ کیلوگرم ایران افزود: با بازگشت دوباره بنا به تیم ملی واقعا نظم و انضباط بسیار خوبی بر تمرینات تیم ملی حاکم شده و همه کشتی‌گیران فقط بر روی تمرین و کسب موفقیت تمرکز کرده‌اند. بنا با مدیریتی که اعمال می‌کند و تسلطی که بر کشتی‌گیران دارد اجازه نمی دهد حاشیه به اردو راه پیدا کند تا مبادا تمرکز کشتی‌گیران به هم بریزد.

 

وی درباره حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی و رقابت با چهره شاخصی چون حبیب‌الله اخلاقی برای حضور در المپیک گفت: شخصا مهمترین هدفم حضور در المپیک به عنوان نماینده ایران و کسب مدال در این رقابت‌هاست. همه فشار تمرینات را بخاطر همین هدف تحمل می‌کنم و امید زیادی دارم تا بتوانم با پیروزی مقابل رقبا به این مهم دست پیدا کنم. البته برای همه حریفانم احترام قائلم و امیدوارم بتوانم در روز ۲۷ فروردین که زمان رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی است آمادگی خود را بخوبی نشان بدهم و مقابل رقبا به برتری برسم.

 

کریم‌فر در پایان درباره اعتماد محمد بنا به او و گرفتن مجوز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی علی‌رغم اینکه در رقابت‌های جام تختی شرکت نکرده است گفت:من هم تمام تلاشم این است که بتوانم جواب اعتماد کادر فنی را بخوبی بدهم. امیدوارم در مسابقات انتخابی بتوانم از عهده اینکار بخوبی برآیم و باعث خوشحالی کادر فنی تیم ملی، مخصوصا محمد بنا بشوم.