سرپرست تیم فوتبال شهدای جویبار : با دست خالی سهمیه مازندران را در لیگ دو حفظ کردیم !

سرپرست تیم فوتبال شهدای جویبار گفت : خوشحالیم از اینکه موفق شدیم سهمیه جویبار و استان را در لیگ دو حفظ کنیم .   اصغر قنبرپور سرپرست تیم فوتبال شهدای جویبار در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت ، در خصوص بقای این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار داشت :بعد از پشت سر […]

000020سرپرست تیم فوتبال شهدای جویبار گفت : خوشحالیم از اینکه موفق شدیم سهمیه جویبار و استان را در لیگ دو حفظ کنیم .

 

اصغر قنبرپور سرپرست تیم فوتبال شهدای جویبار در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت ، در خصوص بقای این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار داشت :بعد از پشت سر گذاشتن فصلی سخت ، با لطف خداوند و تلاش کادر فنی و تمامی بازیکنان باغیرت تیم موفق شدیم تیم را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حفظ کنیم که از این بابت بسیار خوشحالیم .

وی ادامه داد : ما در نیم فصل اول نتایج خوبی را کسب کرده بودیم و حتی به صدر جدول هم رسیده بودیم ولی متاسفانه در نیم فصل دوم شرایط به گونه ای رغم خورد که نتوانستیم به مانند نیم فصل اول موفق ظاهر شویم .

سرپرست تیم فوتبال شهدای جویبار افزود : بازیکنان و تمامی عوامل فنی تیم در بازی آخر تمام تلاششان را کردند و با غیرت در برابر تیمی که خودش مدعی صعود بود جنگیدند و مزد تلاش خودشان را گرفتند و اینکه ما موفق شدیم در لیگ بمانیم برای ما به مانند قهرمانی بود .

این مسئول ضمن تشکر از جلیلی حامی مالی باشگاه عنوان کرد : از تمامی کسانی که در این فصل برای ما و تیم شهدای جویبار زحمت کشیدند و به نوعی حامی ما بودند ، علی الخصوص جناب آقای جلیلی تشکر میکنم و امیدوارم سال آینده بتوانیم با قدرت در این مسابقات شرکت کنیم و از شرمندگی مردم و هواداران خوب جویباری در بیاییم .

قنبرپور که سال گذشته به عنوان سرپرست صنعت ساری نیز سهمیه آن تیم را در لیگ حفظ کرده بودند ، گفت : خیلی خوشحالیم از اینکه توانستیم به مانند سال گذشته سهیمه استان را در لیگ حفظ کنیم به همین دلیل از تمامی بازیکنانمان که با دست خالی جنگیدند و کادر فنی و تمامی عوامل تیم تشکر میکنم و همچنین از جناب مهندس هادی خلردی نایب رئیس هیات فوتبال استان مازندران که در هفته های پایانی شدیدا پیگیر اوضاع تیم بودند تشکر میکنم .

سرپرست شهدای جویبار در پایان بیان کرد : باید خسته نباشید جانانه ای به شخصی بگویم که در این فصل وقت خودش را تمام و کمال صرف شهدای جویبار کرد و تلاش زیادی برای موفقیت این تیم انجام داده است .میثم منیعی با اینکه یک فرد غیر بومی بود ولی با جان و دل برای این تیم زحمت کشید که واقعا از ایشان بابت تمامی زحماتی که در این فصل برای تیم شهر جویبار کشیده است تشکر و قدردانی میکنم .