همایش داوران و نمایندگان فوتبال مازندران در میاندورود برگزار خواهد شد

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود از برگزاری همایش داوران، ناظران و نمایندگان فوتبال استان به میزبانی این شهرستان خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ مختار مهدوی با اشاره به اینکه تمامی داوران سراسر استان در این همایش حضور دارند، گفت: همایش یک‌ روزه داوران، ناظران و نمایندگان فوتبال استان به میزبانی شهرستان میاندورود […]

davarرئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود از برگزاری همایش داوران، ناظران و نمایندگان فوتبال استان به میزبانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ مختار مهدوی با اشاره به اینکه تمامی داوران سراسر استان در این همایش حضور دارند، گفت: همایش یک‌ روزه داوران، ناظران و نمایندگان فوتبال استان به میزبانی شهرستان میاندورود در اردوگاه دانش‌آموزی بادله برگزار می‌شود.

وی از حضور ۱۵۰ داور و نمایندگان هیئت فوتبال استان در این کلاس خبر داد و اظهار کرد: این همایش به منظور گزینش و انتخاب داوران برتر، نمایندگان و ناظران جهت فعالیت در سطح استان و کشور برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود با بیان اینکه داوران در این کلاس آخرین تغییرات و قوانین داوری مسابقات را می‌آموزند، بیان داشت: غلام‌رضا بهروان داور پیشکسوت کشور و رئیس کمیته مسابقات فوتبال کشور به عنوان مدرس در این کلاس یک روزه حضور دارند.

مهدوی از برگزاری همایش خانوادگی و جشنواره بازی‌های بومی و محلی غذا در این شهرستان خبر داد و افزود: با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و همچنین هنرمندان در روز جمعه نهم مرداد همایش پیاده‌روی خانوادگی در میاندورود به میزبانی روستای اوسا برگزار می‌شود.

وی گفت: این همایش به‌ منظور تشویق، ترغیب مردم به ورزش و پرکردن اوقات فراغت بالا بردن روحیه نشاط و شادابی و افزایش حس تعاون و همکاری بین خانواده‌ها در این شهرستان برگزار می‌شود.