هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور/صنعت با گلباران بدرقه شد ، شهدای جویبار باغیرت ماندنی شد + جدول

هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت؛هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز تیم فوتبال شهدای جویبار موفق شد با امتیازی که در دیدار خارج از خانه کسب ، […]

000011هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز تیم فوتبال شهدای جویبار موفق شد با امتیازی که در دیدار خارج از خانه کسب ، در لیگ دسته دوم فوتبال کشور باقی بماند .

تیم فوتبال شهدای جویبار عصر امروز در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال نفت نوین آبادان بود .

در این دیدار که شاگردان میثم منیعی عزم خود را جزم کرده بودند تا با دست پر این دیدار را ترک کنند تا در لیگ دسته دوم فوتبال کشور باقی بمانند  ، بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند . غیرت بازیکنان شهدای جویبار در این دیدار مثال زدنی بود و با جون و دل برای حفظ سهمیه تلاش کردند .

جویباری ها که علی رغم نمایشی خوب گلی را دریافت کرده بودند ، دست از تلاش خود بر نداشتند و موفق شدند با ارائه بازی ای هجومی در دقایق پایانی این دیدار توسط آرمان فلاحی گل تساوی را به ثمر برسانند و با این تساوی ارزشمند ، سهمیه خود در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را حفظ کردند .

تلاش فراوان میثم منیعی و استاد سعید بسطمامی با دست خالی در حفظ سهمیه شهدای جویبار شایسته تقدیر است که از همینجا حفظ سهمیه شهدای جویبار در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را به بازیکنان و کادر فنی و مردم شهر جویبار تبریک عرض میکنیم .

جویباری ها با این تساوی با ۱۹ امتیاز و با کسب رتبه هفتمی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در این فصل را به پایان رساندند .

همچنین تیم صنعت ساری در آخرین دیدار خودش در لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز در استادیوم شهید متقی شهرستان ساری میزبان تیم فوتبال توسعه کیش بود .

صنعتی ها که سقوطشان به لیگ دسته دوم فوتبال کشور از چند هفته قبل مسجل شده بود در این دیدار به مصاف تیمی رفتندکه نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار داشت . ساروی ها در این دیدار هم به مانند دو بازی گذشته خیلی زود گل دریافت کردند و با ۵ گل از حریف خود عقب افتادند.صنعتی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند در آخرین دیدار خود در لیگ دسته دوم سراپا حمله شدند تا موفق شدند  توسط بابک دن ، کیوان مطهری و مهدی دستاران سه تا از گل های خورده را جبران کنند تا در پایان صنعت ساری پرونده لیگ دسته دوم را با شکست ۵ بر ۳ به پایان برساند تا به نوعی با گلبارانی که در این دیدار برای صنعتی ها به پا شد این تیم به لیگ دسته سوم فوتبال کشور بدرقه شود .

صنعتی ها در پایان فصل با ۱۱ امتیاز و کسب رتبه نهم لیگ دسته دوم را به پایان رساندند و به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط کردند .

 

لیگ دسته دوم گروه C  
  تیم ها بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ نفت و گاز گچساران ۱۸ ۸ ۷ ۳ ۱۶ ۱۱ ۵ ۳۱  
۲ نفت امیدیه ۱۸ ۸ ۶ ۴ ۲۳ ۱۵ ۸ ۳۰  
۳ کارا شیراز ۱۸ ۷ ۷ ۴ ۲۱ ۱۵ ۶ ۲۸  
۴ کاسپین قزوین ۱۸ ۶ ۱۰ ۲ ۱۵ ۹ ۶ ۲۸  
۵ نفت نوین آبادان ۱۸ ۷ ۶ ۵ ۲۱ ۱۷ ۴ ۲۷  
۶ استقلال آبی ب ۱۸ ۵ ۶ ۷ ۱۹ ۲۱ ۲۱  
۷ شهدای جویبار ۱۸ ۴ ۷ ۷ ۱۲ ۱۵ ۱۹  
۸ هف سمنان ۱۸ ۳ ۱۰ ۵ ۱۶ ۲۲ ۱۹  
۹ مقاومت تهران ۱۸ ۴ ۵ ۹ ۱۷ ۲۵ ۱۷  
۱۰ نسل ابومسلم مشهد ۱۸ ۴ ۴ ۱۰ ۱۳ ۲۳ -۱۰ ۱۶  
لیگ دسته دوم گروه D  
  تیم ها بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ شاهین شهرداری بوشهر ۱۸ ۱۰ ۵ ۳ ۳۰ ۱۵ ۱۵ ۳۵  
۲ سپیدرود رشت ۱۸ ۹ ۶ ۳ ۲۳ ۱۶ ۷ ۳۳  
۳ رهپویان رضوانشهر ۱۸ ۹ ۶ ۳ ۲۳ ۱۷ ۶ ۳۳  
۴ توسعه کیش ۱۸ ۸ ۷ ۳ ۲۶ ۱۷ ۹ ۳۱  
۵ خلخال دشت ۱۸ ۷ ۶ ۵ ۲۷ ۱۹ ۸ ۲۷  
۶ فولاد ب اهواز ۱۸ ۷ ۵ ۶ ۲۷ ۲۲ ۵ ۲۶  
۷ شهرداری ارومیه ۱۸ ۵ ۶ ۷ ۲۱ ۲۳ ۲۱  
۸ پیام وحدت ۱۸ ۴ ۴ ۱۰ ۲۳ ۳۵ -۱۲ ۱۶  
۹ صنعت ساری ۱۸ ۲ ۵ ۱۱ ۱۳ ۳۵ -۲۲ ۱۱  
۱۰ الوند همدان ۱۸ ۲ ۴ ۱۲ ۲۳ ۳۷ -۱۴ ۱۰