مازندران قهرمان مسابقات رزمی (پنچاک سیلات) مردان و زنان کشور شد

اقتدار ورزش های رزمی مازندران بار دیگر در کشور به اثبات رسید و تیم مازندران در دو بخش آقایان و بانوان قهرمان مسابقات پنچاک سیلات (انتخابی تیم ملی)شد به گزارش مازند اسپرت؛ تیم مازندران در دو بخش مردان و زنان در مسابقات رزمی (پنچاک سیلات) انتخابی تیم ملی که در شهرستان گرگان برگزار گردید، با […]

0202اقتدار ورزش های رزمی مازندران بار دیگر در کشور به اثبات رسید و تیم مازندران در دو بخش آقایان و بانوان قهرمان مسابقات پنچاک سیلات (انتخابی تیم ملی)شد

به گزارش مازند اسپرت؛ تیم مازندران در دو بخش مردان و زنان در مسابقات رزمی (پنچاک سیلات) انتخابی تیم ملی که در شهرستان گرگان برگزار گردید، با اقتدار قهرمان کشور شد.

تیم پنچاک سیلات مردان مازندران با ۴ مدال طلا و یک مدال نقره و تیم پنچاک سیلات زنان مازندران نیز با ۲ مدال طلا و یک مدال نقره مقتدرانه قهرمان کشور شدند.

امیر شمسعلی نژاد در وزن ۵۰- کیلوگرم، محمد رحیمی در وزن ۶۵- کیلوگرم، محسن رنجبر دوست در ۷۵- کیلوگرم و بابک هاشم زاده در وزن ۸۵- کیلوگرم به عنوان ۴ مازندرانی با برتری مقابل تمامی حریفان موفق به کسب مدال خوش رنگ طلا شدند.

همچنین مهدی هاشم زاده در وزن ۷۰- کیلوگرم نیز به عنوان دیگر ورزشکار مازنی به مدال نقره دست یافت.

در بخش بانوان نیز فائزه نبی الله زاده در وزن ۵۵ کیلوگرم،  صدیقه محمد تبار در وزن ۶۵ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شدند و مریم تقی زاده در وزن ۶۰ کیلوگرم نیز به مدال نقره رسید.

 عباس ساداتی به عنوان مربی و غلامرضا ملازاده به عنوان سرپرست وهمچنین فاطمه نور محمدزاده نیز به عنوان مربی هدایت تیم مردان و زنان پنچاک سیلات مازندران را در این رقابت ها برعهده داشتند.