تیم‎های ایران یازدهم و دوازدهم شدند

در رده‎بندی نهایی ۱۷ تیم شرکت‎کننده در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، تیم‎های ایران در بخش نوجوانان دختر و نوجوانان و جوانان پسر به عنوانی بهتر از یازدهمی و دوازدهمی دست نیافتند.     به گزارش “ورزش سه“، بیست و یکمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا […]

در رده‎بندی نهایی ۱۷ تیم شرکت‎کننده در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، تیم‎های ایران در بخش نوجوانان دختر و نوجوانان و جوانان پسر به عنوانی بهتر از یازدهمی و دوازدهمی دست نیافتند.

 

 

به گزارش “ورزش سه“، بیست و یکمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که در مالزی جریان دارد، در بخش تیمی با قهرمانی چین در هر چهار بخش نوجوانان پسر و دختر و جوانان پسر و دختر به پایان رسید. اما در این بخش از مسابقات و در رده‌بندی نهایی تیم‎های شرکت کننده، به جزتیم نوجوانان پسر که موفق به کسب عنوان پنجم شد دیگر تیم‎های اعزامی ایران در میان تیم‎های شرکت کننده به عنوانی بهتر از یازدهمی و دوازدهمی دست نیافتند.

بر این اساس در بخش دختران و در رده سنی نوجوانان، تیم دختران ایران که در مرحله مقدماتی ۳ بر صفر مغلوب چین شد، در دیدار دوم نیز با همین نتیجه برابر سنگاپور شکست خورد. این تیم در دیگر دیدار خود موفق به شکست ۳ بر صفر سریلانکا شد و بدین ترتیب در میان ۱۴ تیم شرکت کننده در این بخش از مسابقات قهرمانی آسیابه عنوان یازدهم دست یافت.

در رده سنی جوانان دختر نیز تیم ایران پس از شکست ۳ بر صفر برابر کره‎جنوبی، دیدار با سنگاپور را هم با همین نتیجه واگذار کردند. این تیم در دیگر دیدار خود و در مصاف با ازبکستان به برتری ۳ بر ۲ دست یافت و با کسب عنوان یازدهم به کار خود پایان دادند. این عنوان در میان ۱۴ تیم شرکت کننده در این بخش ازمسابقات به دست آمد.

در بخش پسران و در رده سنی جوانانتیم اعزامی ایران پس از شکست ۳ بر صفر و ۳ بر یک برابر هنگ کنگ و تایلند، مقابل عربستان نیز ۳ بر یک شکست خورد و به عنوان دوازدهمی اکتفا کرد.

تنها عنوان قابل تیم های اعزامی ایران به مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا توسط تیم نوجوانان پسر به دست آمد. این تیم جمعه شب باغلبه ۳ بر ۲ بر کره‌شمالی عنوان پنجمی خود را در این رقابت ها مسجل کرد. تیم ایران پیش از این دیدار و در مرحله مقدماتی در مرحله مقدماتی مقابل تایلند صاحب برتری شده بودند. آنها پس از صعود از مرحله مقدماتی نتیجه دیدار مقابل کره جنوبی مدافع عنوان قهرمانی را واگذار کردند و از صعود به نیمه نهایی بازماندند، اما در سومین دیدار موفق شدند هنگ‌کنگ را با شکست مواجه کنند.

رده‎بندی نهایی تیم‎های شرکت کننده در بیست و یکمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا (مالزی) به شرح زیر است:

رده سنی نوجوانان
بخش دختران: ۱- چین ۲- کره‎شمالی ۳- ژاپن و هنگ‎کنگ ۵- چین‎تایپه ۶- هند ۷- سنگاپور ۸- تایلند ۹- کره‎جنوبی ۱۰- مالزی ۱۱- ایران ۱۲- سریلانکا ۱۳- قزاقستان ۱۴- سوریه
بخش پسران: ۱- چین ۲- کره‎جنوبی ۳- ژاپن و چین‎تایپه ۵ – ایران ۶- کره‎شمالی ۷- سنگاپور ۸- هنگ‎کنگ ۹- هند ۱۰ – تایلند ۱۱ – مالزی ۱۲- سریلانکا

رده سنی جوانان
خش دختران: ۱- چین ۲- ژاپن ۳- کره‎جنوبی و هنگ‎کنگ ۵- کره‎شمالی ۶- چین‎تایپه ۷- تایلند ۸- مالزی ۹- سنگاپور ۱۰ – هند ۱۱- ایران ۱۲- ازبکستان ۱۳- سریلانکا۱۴- سوریه
بخش پسران: ۱- چین ۲- کره‎جنوبی ۳- ژاپن و هنگ‎کنگ ۵- چین‎تایپه ۶- هند ۷- کره‎شمالی ۸- سنگاپور ۹- مالزی ۱۰- تایلنذ ۱۱- عربستان ۱۲- ایران ۱۳- سریلانکا ۱۴- قطر

در بخش انفرادی بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در کوالالامپور مالزی، نمایندگان ایران مقابل حریفان خود در مرحله مقدماتی شکست خورده و از دور رقابت‎ها حذف شدند.

در رقابت های انفرادی امروز بازیکنان ایران در تیم های رده ها با شکست مقابل حریفان خود حذف شدند.

منبع:ورزش۳