آوا جوادی، پرچمدار ایران در بازی‌های المپیک زمستانی جوانان شد

آوا جوادی پرچمدار تیم ۲ نفره کشورمان در دومین دوره بازی‌های المپیک جوانان لیل هامر نروژ خواهد بود.   به گزارش مازند اسپرت و به نقل از کمیته ملی المپیک، آوا جوادی و علیرضا احمدپور تیم ملی ۲ نفره اسکی (آلپاین) جوانان کشورمان در دومین دور بازی‌های المپیک زمستانی لیل هامر نروژ را تشکیل می‌دهند که روز […]

آوا جوادی پرچمدار تیم ۲ نفره کشورمان در دومین دوره بازی‌های المپیک جوانان لیل هامر نروژ خواهد بود.

خبرگزاری فارس: آوا جوادی، پرچمدار ایران در بازی‌های المپیک زمستانی جوانان شد

 

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از کمیته ملی المپیک، آوا جوادی و علیرضا احمدپور تیم ملی ۲ نفره اسکی (آلپاین) جوانان کشورمان در دومین دور بازی‌های المپیک زمستانی لیل هامر نروژ را تشکیل می‌دهند که روز سه‌شنبه عازم محل برگزاری رقابت‌ها شده و در دهکده بازی‌ها مستقر شدند.

بعد از بررسی‌های صورت گرفته و با توجه به سیاست‌های ورزش کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری بر توجه و گسترش ورزش همگانی و قهرمانی در بخش بانوان و با توجه به عملکرد مطلوب آوا جوادی در رقابت‌های انتخابی و اردویی، وی به عنوان پرچمدار کاروان اعزامی کشورمان در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها انتخاب شد.

نخستین دوره بازی‌های المپیک زمستانی جوانان با حضور ۷۰ کشور در اینسبورگ اتریش در سال ۲۰۱۲ برگزار شد و دراین دوره از بازی‌ها ۷۱ کشور در لیل هامر نروژ حضور یافتند.

بازی‎های المپیک زمستانی لیل‎هامر نروژ ۲۳ بهمن‎ماه آغاز و ۲ اسفند به اتمام می‎رسد. با توجه به انتخاب زهرا نعمتی به عنوان پرچمدار ایران در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶، آوا جوادی دومین پرچمدار زن المپیکی کشورمان در عرض یکسال محسوب می‌شود./فارس