به دلیلی تشریفاتی بودن ؛ دیدار کاله و سایپا در هفته پایانی لیگ برتر والیبال کشور لغو شد

رئیس هیات والیبال آمل گفت که بازی کاله و سایپای تهران که قرار بود عصر روز چهارشنبه در این شهر برگزار شود ، لغو شد. به گزارش مازند اسپرت؛حسن کوچک زاده  علت لغو این بازی را درخواست کاله مازندران از فدراسیون والیبال اعلام کرد.وی گفت : این بازی برای تیم صعود کرده سایپا تهران تشریفاتی […]

2422رئیس هیات والیبال آمل گفت که بازی کاله و سایپای تهران که قرار بود عصر روز چهارشنبه در این شهر برگزار شود ، لغو شد.

به گزارش مازند اسپرت؛حسن کوچک زاده  علت لغو این بازی را درخواست کاله مازندران از فدراسیون والیبال اعلام کرد.
وی گفت : این بازی برای تیم صعود کرده سایپا تهران تشریفاتی بود و به همین دلیل باشگاه کاله درخواست لغوش را ارائه داد که فدراسیون هم موافقت کرد .
او اضافه کرد : با اعلام فدراسیون والیبال به باشگاه سایپا تهران ، این تیم نیز برای برگزاری آخرین دیدار هفته بیست و دوم و پایانی دور مقدماتی لیگ برتر والیبال فردا چهارشنبه به آمل سفر نخواهد کرد.
اگر چه هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور عصر چهارشنبه با برگزاری چهار مسابقه به پایان می رسد ولی از هفته قبل تکلیف هشت تیم صعود کرده به مرحله حذفی این رقابتها مشخص شده بود.
تیم والیبال کاله مازندران با کارنامه کسب دو مقام قهرمانی و دو نائب قهرمانی و یک مقام سومی در رقابت های لیگ برتر والیبال ایران و مقام سومی جام باشگاههای آسیا ، در فصل جاری این رقابت ها یکی ازضعیف ترین نتایج فصل خود را تجربه کرد.
این تیم با هدایت ‘ بهروز عطایی’ در ۱۹ مسابقه این فصل خود با کسب فقط ۷ پیروزی و ۱۲ شکست و با ۲۲ امتیاز و قرار گرفتن در مکان نهم جدول رده بندی دوازده تیمی ، وداع تلخی با این رقابت ها کرد.
بسیاری از والیبال دوستان آملی و کارشناسان علت درخواست کاله برای برگزار نشدن آخرین بازی را نگرانی از حواشی های احتمالی تماشاگران علیه کادر فنی ، بازیکنان و باشگاه به خاطر شکست می دانند .