ایشان تازه آمدند / پاسخ مدیرعامل شهروند به فلاح مدیر مقاومت البرز : چند وقت دیگر این سالن برای مقاومت جا خواهد افتاد !

به گزارش مازند اسپرت ؛ بعد از پیروزی پرگل تیم فوتسال شهروند ساری سعید نجاریان مدیر عامل این تیم گفتگویی را با خبرنگار مازند اسپرت انجام داد که در ادامه این گفتگو را میخوانید :   مازند اسپرت : جناب نجاریان تبریک بابت برد شیرین در این دیدار ؛ آقای فلاح یه انتقاداتی داشتند درباره […]

474به گزارش مازند اسپرت ؛ بعد از پیروزی پرگل تیم فوتسال شهروند ساری سعید نجاریان مدیر عامل این تیم گفتگویی را با خبرنگار مازند اسپرت انجام داد که در ادامه این گفتگو را میخوانید :

 

مازند اسپرت : جناب نجاریان تبریک بابت برد شیرین در این دیدار ؛ آقای فلاح یه انتقاداتی داشتند درباره ی ابعاد زمین که غیر استاندارد است ؛ نظر شما در این مورد چیست؟

ممنون ؛ ببینید حدود ۱۴ سال است که در لیگ برتر فوتسال ایران هستیم و در این سالن بازی میکنیم . ایشان یکی دو سال است که آمده اند ، چندسالی که بگذرد برای ایشان جا خواهد افتاد . درساری باید در این سالن بازی کنیم چون این بضاعت شهر ما است .  این سالن تنها سالنی است که در شهرستان ساری که مرکز استان مازندران هم است ؛ میتوانیم درون آن مسابقه برگذار کنیم . با این حجم تماشاچی ، مورد تایید فدراسیون فوتسال هم است . هر ساله فدراسیون وسازمان فوتسال ایران قبل از اغاز مسابقات ناظر ها ونماینده هایشان در سطح کشور و استان هایی که در لیگ برتر تیم دارند از سالن بازدید میکنند و سالن را تایید میکنند ، به هر حال ۱۴ سال است که این سالن برای لیگ برتر تایید میشود.

مازند اسپرت :  یک مقدار در مورد این تجهیزی که جدیدا شده  توضیح بدهید؟؟

الان سالن به هرحال سالن مناسبیه ؛ شماببینید از لحاظ امکانات از خیلی از سالن ها در سطح کشور بهتره یه مشکلی که داریم کفپوش سالن مسابقات است .

چند وقتی پیش مسابقات بین المللی والیبال برگزار شد که کفپوش این سالن رنگ آمیزی شد . اینجور که کارشناسان مربوطه میگویند این رنگ آمیزی که به هرحال برای این کفپوش انجام شد به هرحال مناسب این مسابقات که برای یه تیم فوتسال است ، در اینجا نیست و باید درست شود . حالا ما یک سری تدابیری اختصاص کردیم برای این مسابقه نسبت به بازی قبل خیلی وضعیت بهتر شده بود حالا انشاالله بتوانیم این مشکلات را حل کنیم .

مازند اسپرت :کارشناسان فوتسال این موضوع را مطرع کردند یا از دیدگاه دیگران بود؟

کارشناس که نه ؛ ما خودمان کارشناس فوتسالیم ! ببینید بازی گذشته با تبریز ما اینجا شکست خوردیم به هرحال یکی از دلایل اصلی شکستمان  این خیس بودن سالن بود . ما تیمی بودیم که حمله میکردیم و عقب بودیم احتیاج به سرعت داشتیم احتیاج به گردش توپ داشتیم احتیاج به حرکت در داخل زمین داشتیم زمین هم که به هرحال با اون رطوبت خیس بود و این مشکلات را برای ما بوجود اورد گفتم که ماتدابیر بسیاری زیادی را اختصاص کردیم که از یکی و دو روز گذشته با همکاری همه بچه ها که همه زحمت کشیدند تا بتوانیم کفپوش برای این بازی وضعیتش را بهتر کنیم.

مازند اسپرت : خب برای بازی های بعد چطور؟؟

به هرحال همینه ؛ در کل باید نسبت به تعویض کفپوش سالن ما اقدام کنیم با مساعدت مدیر کل محترم ورزش جوانان استان مازندران ودوستان دیگر ، انشالا بتوانیم این مشکل را حل کنیم . این سالن تنها سالن مرکز استان است ، شما ببینینید بازی های پر اهمیت در سطح استان که میزبانیش در مسابقات کشوری است در این سالن برگذار میشود . به هرحال باید با وضعیت موجود بسازیم .خودم که بیش از دو دهه در تمام کشور میروم ناراحتم که چرا در ساری که با این همه تماشاچی و جمیعت مشتاق رشته های ورزشی مثل فوتسال و کشتی یک سالن در شان این تماشاچی ها نداشته باشیم.