از ابتدای امسال صورت گرفت ؛ کسب ۸۱ مدال آسیایی و بین‌المللی توسط مازندرانی‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از کسب ۸۱ مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی در چهار ماه نخست سال ۹۴ توسط ورزشکاران مازندران خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ، حبیب حسین‌زادگان بعد از ظهر امروز در دومین جلسه با اعضای ریو ۲۰۱۶ المپیک با بیان اینکه ورزش مازندران در ادوار گذشته المپیک و پارالمپیک سهم […]

012021مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از کسب ۸۱ مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی در چهار ماه نخست سال ۹۴ توسط ورزشکاران مازندران خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت ، حبیب حسین‌زادگان بعد از ظهر امروز در دومین جلسه با اعضای ریو ۲۰۱۶ المپیک با بیان اینکه ورزش مازندران در ادوار گذشته المپیک و پارالمپیک سهم به‌سزایی در افتخارآفرینی ورزش کشور داشت، گفت: تعداد سهمیه ورزشکاران مازندرانی در بازی‌های المپیک و پارالمپیک مشخص بوده اما نیاز است که این تعداد سهمیه افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه حدود یک سال برای حضور ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو فرصت باقی است، تصریح کرد: مسئولان وزارت ورزش و جوانان، اعتماد خاصی نسبت به افتخارآفرینی ورزشکاران مازندرانی داشته و از این نظر نگاه ویژه‌ای به ورزش مازندران دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری جلسه با کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک خبر داد و بیان کرد: رؤسای هیئت‌های ورزشی استان برای افتخارآفرینی و حضور بیشتر ورزشکاران مازندرانی در المپیک و پارالمپیک تعامل و ارتباط نزدیکی داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه مشکلات ورزش استان با برگزاری جلسات مختلف آسیب‌شناسی می‌شود، ادامه داد: یک ورزشکار برای رسیدن المپیک و کسب سهمیه باید بین پنج تا شش سال تلاش و تمرین فشرده انجام دهد.

حسین‌زادگان از کسب ۸۱ مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی در چهار ماه نخست سال ۹۴ توسط ورزشکاران مازندران خبر داد و گفت: با توجه به افتخارات و موفقیت ورزشکاران مازندرانی در مسابقات مختلف برون‌مرزی اعتبار و بودجه برای ورزش مازندران کافی نیست.