جمعی از پیشکسوتان نکایی به نمایندگی از فوتبالی ها خواستار تغییر مدیریت این شهر شدند !

به گزارش مازند اسپرت؛ جمعی از پیشکسوتان و مربیان نکایی از وضعیت فوتبال این شهر گلایه هایی را داشتند و از مسئولین استانی خواستار تغییراتی اساسی در راس مدیریت فوتبال این شهرستان بودند . در این بین محمد اکوشی و جمشید ایرانی یکی از بازیکنان و بزرگان فوتبال شهرستان نکا ، دبیر فعلی و سابق […]

3به گزارش مازند اسپرت؛ جمعی از پیشکسوتان و مربیان نکایی از وضعیت فوتبال این شهر گلایه هایی را داشتند و از مسئولین استانی خواستار تغییراتی اساسی در راس مدیریت فوتبال این شهرستان بودند . در این بین محمد اکوشی و جمشید ایرانی یکی از بازیکنان و بزرگان فوتبال شهرستان نکا ، دبیر فعلی و سابق هیات فوتبال این شهرستان طی صحبت هایی ضعف های فوتبال این شهرستان را اینگونه بیان کردند و خواستار تغییرات در مدیریت فوتبالی این شهرستان شدند .

 

حسین نوروزی دبیر سابق هیات فوتبال شهرستان نکا در خصوص فوتبال شهرستان نکا اظهار داشت : مشکل فوتبال نکا مدیریت آن است .حالا این مدیر به دلیل عدم اطلاعات از قوانین یا آیین نامه یا مقررات فوتبال چیزی نمیداند یا نمیخواهد برای فوتبال شهر ما انجام دهد .

وی افزود : ما حدود ۱۰ تیم در لیگ استان داشتیم امروز فقط دوتای آنها در استان بازی می کنند. از سالی که ایشان مدیر فوتبال شهر ماشدندو سکان هدایت آنرا  به دست گرفته اند تا امروز سه یا چهار دبیرهیئت عوض کرده اند!

نوروزی ادامه داد : قبلا ۹تا تیم در لیگ دو داشتیم اما این لیگ امسال با ۳ تا تیم برگزار شد. برید سوال کنید بپرسید ببینید تیم هایی که در نکا بازی می کند ، مثل امیدها و بزرگسالان ،بانوان و … کدامشان از هیات فوتبال یک توپ گرفتند !؟ حالا بقیه مواردی که باید در بخش سخت افزاری فوتبال شهر آماده کنند تا تیم ها بتوانند بازی کنند بماند !

دبیر سابق هیات فوتبال شهرستان نکا بیان کرد : در شهر نکا دو تا زمین فوتبال داریم ، چمن مصنوعی در مازندران دو جا دارد که یکی از این چمن ها در شهرستان نکا است که ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون امسال هزینه شد که اگر همین جوری پیش برود سال آخرش است که مورد استفاده قرار میگرد .

وی ادامه داد :ایشان به دبیر خودش اجازه نامه نگاری و حق امضا نمیدهد مثلا طرف میخواهد قرار دادی ثبت کنه باید زنگ بزنه ببینه بگه(رئیس یهات) فلانی کجاست تا بخواهد قراردادش را به ثبت برساند. اگر برای فوتبال شهرکاری کرد از دریافتی های تیم ها بود ۲سال سالن سرپوشیده رو به هیئت فوتبال اجاره داد ولی نشد یک ماه از درآمد خود رو به یک تیم بدن اگر هم داده باشند و کمک کرده باشند به اصرار اداره تربیت بدنی یا سرپرستان تیمها بود بانوان ما الان سه ساله دارن درجا میزنند، هیچ حمایتی نمیشوند .

وی در پایان گفت : ما در لیگ برتر از شهر نکا امید ابراهیمی را داریم و در تیم ملی ساحلی مهدی حسنی را داریم ولی حتی یکبار هم نشد طی مراسمی از این بازیکنان تقدیری کنند و یا این بازیکنان را در مراسماتی دعوت کنند تا جوانان این شهر از این بازیکنان الگو برداری کنند .

محمد اکوشی یکی از پیشکسوتان فوتبال شهرستان نکا در این خصوص اظهار داشت : بیشترین ضعف فوتبال نکا روی بی برنامگی آن است .مدیریت فعل هیچ برنامه ریزی ندارد. 

وی افزود : ما همیشه بهترین بازیکنان فوتبال ساحلی را داشتیم ، مثل آقایان مهدی حسنی که عضو تیم ملی هستند ، آقای مهدی داودی و چند تا بازیکن هایی که در اردوهای تیم ملی دعوت شدند از شهر نکا بودن ولی چون حمایت نشدند تیم ما خود به خود منحل شد و در فوتبال هم هیچ برنامه ای در شهر نکا وجود ندارد ما هم که داریم تیم داری میکنیم هزینه می کنیم سرمایه گذاری کرده ایم ولی هیچ حمایتی در شهر نداریم .

این پیشکسوت فوتبال نکا ادامه داد : نه از تیم ها تجلیل داشتیمو نه تجلیل از پیشکسوتان ! در خصوص زمین چمن مصنوعی شهرسان هم طی صحبتی که با آقای رضایی ( رئیس اداره ورزش و جوانان نکا ) انجام شد ، ایشان گفتند خودشان قرار است زمین را ترمیم و فنس کشی بکنند اما هیچ اقدامی صورت نگرفت و زمین فوتبال نکا در حال نابودی است .

اکوشی بیان کرد : آقای شهمیری رییس هیت فوتبال پریشب وقتی شنید که من با آقای خلردی نایب رئیس هیات فوتبال استان مازندران در مورد مشکلات نکا صحبت کردم ناراحت شد و زنگ زد به من و گفت از شما گله دارم بنده هم گفتم شما اول عملکرد خودتان را بگویید و بعدش بگویید که گله دارم ! شما باید در کنار تعریف و تمجید ها ظرفیت انتقاد را هم داشته باشید من از شما میخوام صدای مارو به مردم و مسئولین برسانید .

این پیشکسوت در پایان صحبت هایش گفت : حمایت باید در کنار برنامه ریزی باشد ، مثلا مسابقات برگزار میکنند و یک تیم قهرمان آن مسابقه میشود ، ولی خروجی خوبی ندارد و چون مشکل مالی دارند ، ساله بعد شرکت نمیکنه ! سوال من اینجاست که آیا هیت فوتبال  نکا پولی نداره که برای این زمین فنس بزنه ! ؟ این زمین آینده این شهر است ، امیدوارم با این حرفای من شاید مسوولین کمی توجه ای بکنند.از مسئولین و بزرگان هیات استان از جناب آقای مهندس بهروان که شخص مهمی در استان و حتی کشور هستند و همچنین از مهندس خلردی بزرگوار خواهش داریم در مدیریت فوتبال نکا تجدید نظر کنند تا فوتبال نکا از این وضع نجات پیدا کند .

جمشید ایرانی یکی از فوتبالیست های سابق و مربی فعلی شهر نکا در این خصوص اظهار داشت : حدود ۲۰ سال است که فوتبال بازی میکنم و در این ورزش حضور دارم و در حال حاضر دوران مربیگری را طی می کنم در  نکا یک مدرسه فوتبال دارم که حدود ۱۰ سالی میشه که مشغول فعالیت می باشم.

وی بیان کرد : متاسفانه دوستان ما فقط به صرفه مسابقات برگزار میکنند اما بازدهی ندارد! تیم پیام نکاقهرمان شد ولی درآمد نداشت در لیگ دسته ۳ استان شرکت کند . هیچ نظارتی و حمایتی از هیچ تیمی نمیشود.

جمشید ایرانی در ادامه صحبت هایش افزود : کسی که مسئولیتی را میپذرید باید همه جهت را در نظر بگیرد، به دنبال اسپانسر قوی باشد .آقای شهمیری چند کار خوب نیز انجام دادند مثلا صندوق حمایت را تشکیل داد ولی متسافانه ترتیب اثر ندادند و این امر عملی نشد.

وی در خصوص مشکلات چمن مصنوعی این شهر گفت : زمین چمن مصنوعی هیچ نظارتی نمیشود و وعده های باز سازی آن فقط در حد حرف بود ،امیدوارم فرجی بشه تا حمایت کنند تا نوجوانان شهر ما بتوانند از امکانات شهر خودشان استفاده کنند.الان زمین چمن مصنوعی در استان ۲ جا بیشتر نیست ، ما باید از این موقعیت استفاده بهینه کنیم . هیات باید هزینه ترمیم چمن مصنوعی را پرداخت کند ، ولی متاسفانه هیات توقع دارد تربیت بدنی این هزینه را پرداخت کند .

ایرانی در پایان افزود : در شهر نکا استعدادهای زیادی وجود دارد ولی امکانات موجود کم است ،امیدوارم مسئولین رسیدگی کنند .در آخر جا دارد از آقای بامتی تشکر کنم بابت تحولی که در فوتبال شهرمان داشت ولی با مشکلی که برایشون پیش اومد من دیگه خبری از ایشان ندارم .