دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد: رقابت ۸ کشتی‌گیر مازندرانی در جام بین‌المللی آلکساندر مدوید بلاروس

دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: در مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام آلکساندر مدوید بلاروس هشت کشتی‌گیر مازندرانی به روی تشک می‌روند.   به گزارش مازند اسپرت؛ غلام‌رضا نوری‌زاده  با اشاره به حضور ۱۵ کشتی‌گیر در این تورنمنت اظهار کرد: در رشته آزاد هشت کشتی‌گیر و در رشته پهلوانی نیز یک کشتی‌گیر از مازندران به روی […]

8دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: در مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام آلکساندر مدوید بلاروس هشت کشتی‌گیر مازندرانی به روی تشک می‌روند.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ غلام‌رضا نوری‌زاده  با اشاره به حضور ۱۵ کشتی‌گیر در این تورنمنت اظهار کرد: در رشته آزاد هشت کشتی‌گیر و در رشته پهلوانی نیز یک کشتی‌گیر از مازندران به روی تشک می‌روند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام آلکساندر مدوید روزهای سی‌ام بهمن و اول اسفندماه در شهر مینسک بلاروس برگزار می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در این تورنمنت در اردوی آمادگی به سر می‌برد.  

دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: در وزن ۶۱ کیلوگرم مهران نصیری، در ۷۰ کیلوگرم سیداحمد محمدی، در ۷۴ کیلوگرم حسن یزدانی و علیرضا قاسمی، در ۹۷ کیلوگرم رضا یزدانی و عباس طحان و در ۱۲۵ کیلوگرم کمیل قاسمی به عنوان هشت کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی در این تورنمنت هستند.

نوری‌زاده گفت: حسین کریمی از مربیان سازنده مازندران در این تورنمنت امیر توکلیان را در کادر فنی همراهی می‌کند.

وی در پایان افزود: همچنین در رشته پهلوانی نیز عبدالله قمی از مازندران در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم در این تورنمنت به میدان می‌رود.