هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال حاتمی در مشهد به تیم سابقش رسید/ جدال یاران هاشمی در آبادان

هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال فردا پنجشنبه برگزار می‌شود و در حساس‌ترین بازی نفت آبادان به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود.   به گزارش مازند اسپرت مرحله سوم دور مقدماتی لیگ برتر بسکتبال که هفته نوزدهم محسوب می‌شود، فردا پنجشنبه آغاز خواهد شد و دیدارهای مهم در تهران، آبادان و مشهد برگزار می‌شود. در آبادان نفت این شهر […]

هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال فردا پنجشنبه برگزار می‌شود و در حساس‌ترین بازی نفت آبادان به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود.

خبرگزاری فارس: حاتمی در مشهد به تیم سابقش رسید/ جدال یاران هاشمی در آبادان

 

به گزارش مازند اسپرت مرحله سوم دور مقدماتی لیگ برتر بسکتبال که هفته نوزدهم محسوب می‌شود، فردا پنجشنبه آغاز خواهد شد و دیدارهای مهم در تهران، آبادان و مشهد برگزار می‌شود.

در آبادان نفت این شهر میزبان دانشگاه آزاد است. دو تیم در مراحل اول و دوم هرکدام یک برد و یک باخت را کسب کرده‌اند و این بازی با توجه به شرایط دو تیم حساسیت بالایی خواهد داشت. آبادانی‌ها در دور دوم از دوران اوج خود فاصله داشتند و باید دید جدال دو تیم چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت.

در مشهد ثامن این شهر میزبان پتروشیمی بندرامام، صدرنشین فعلی لیگ برتر است. مهران حاتمی که در این فصل هدایت ثامن را مشهد را برعهده دارد، فصل گذشته در پتروشیمی حضور داشت و باید در این بازی مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد.

شیمیدُر تهران که به تازگی هروه توره بازیکن خارجی را به خدمت گرفته است در سالن بسکتبال آزادی به مصاف شهرداری گرگان می‌رود. شیمیدُر  دو بازی مرحله اول و دوم را با پیروزی پشت سر گذاشته و باید دید بازیکنان این تیم می‌توانند هت‌تریک کنند یا نتیجه دیگری رقم خواهد خورد.

در دیگر بازی‌ هفته تیم‌های قعر جدولی نیروی زمینی و شهرداری تبریز در تهران به مصاف هم می‌روند و شهرداری اراک هم با توجه به کناره‌گیری آینده سازان از لیگ، استراحت خواهد داشت.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

نیروی زمینی تهران – شهرداری تبریز ( ساعت ۱۵)
ثامن مشهد – پتروشیمی بندرامام ( ساعت ۱۶)
پالایش نفت آبادان – دانشگاه آزاد تهران (ساعت ۱۶) 
شیمیدُر تهران – شهرداری گرگان  (ساعت ۱۷)

جدول رده بندی:

۱- پتروشیمی بندرامام ۲۸ امتیاز
۲- شهرداری اراک ۲۷ امتیاز
۳- پالایش نفت آبادان ۲۷ امتیاز
۴- شیمیدُر تهران ۲۷ امتیاز
۵- دانشگاه آزاد ۲۶ امتیاز
۶- شهرداری گرگان ۲۴ امتیاز
۷- ثامن مشهد ۲۱ امتیاز
۸- نیروی زمینی ۱۹ امتیاز
۹- شهرداری تبریز ۱۷ امتیاز

/فارس