برای حضور در رویداد‌ کسب سهمیه المپیک انصراف پرافتخارترین بوکسور تاریخ ایران از حضور در مسابقات چین

کاپیتان پرافتخار تیم ملی بوکس ایران از حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک که به میزبانی چین قرار است برگزار شود انصراف داد.   به گزارش مازند اسپرت در حالی کمتر از ۷ ماه به آغاز المپیک ۲۰۱۶ برزیل باقی مانده است که تیم ملی بوکس ایران این روزها اردوی آمادگی خود را جهت حضور و کسب […]

کاپیتان پرافتخار تیم ملی بوکس ایران از حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک که به میزبانی چین قرار است برگزار شود انصراف داد.

خبرگزاری فارس: انصراف پرافتخارترین بوکسور تاریخ ایران از حضور در مسابقات چین

 

به گزارش مازند اسپرت در حالی کمتر از ۷ ماه به آغاز المپیک ۲۰۱۶ برزیل باقی مانده است که تیم ملی بوکس ایران این روزها اردوی آمادگی خود را جهت حضور و کسب سهمیه المپیک در تهران پیگیری می‌کند و قرار است طی چند ماه آینده در دو رویداد باقی مانده (چین و آذربایجان) برای کسب سهمیه المپیک شرکت کند.

علی مظاهری کاپیتان سنگین وزن و پرافتخار تیم ملی ایران که مدت‌ها است از اردوی تیم ملی فاصله گرفته و تمرینات خود را به صورت انفرادی پیگیری می‌کند گویا تصمیمی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک ندارد.

او در صحبت‌های خود مدعی شده که در مسابقاتی که به میزبانی چین برگزار می‌شود شرکت نخواهد کرد و برای حضور در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک نیز هنوز به صورت جدی تصمیم نگرفته است./فارس