رئیس هیئت کبدی مازندران خبر داد: حضور ۴ ورزش‌کار مازندرانی در اردوی تیم ملی کبدی

رئیس هیئت کبدی مازندران از حضور چهار ورزش‌کار مازندرانی در اردوی تیم ملی کبدی خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت؛عباد دلیری  با اشاره به حضور ورزشکاران مازندرانی به اردوی تیم ملی، گفت: در اردوی جدید تیم ملی کبدی از سوی کمیته فنی چهار ورزش‌کار مازندرانی دعوت شدند. وی با بیان اینکه در این اردو […]

251212121رئیس هیئت کبدی مازندران از حضور چهار ورزش‌کار مازندرانی در اردوی تیم ملی کبدی خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛عباد دلیری  با اشاره به حضور ورزشکاران مازندرانی به اردوی تیم ملی، گفت: در اردوی جدید تیم ملی کبدی از سوی کمیته فنی چهار ورزش‌کار مازندرانی دعوت شدند.

وی با بیان اینکه در این اردو سه ورزش‌کار مرد و یک ورزش‌کار زن هستند، تصریح کرد: حسن شفیع‌زاده، رحمان یونسی و رضا شهریاری به عنوان سه بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی کبدی ساحلی مردان هستند.

رئیس هیئت کبدی مازندران در ادامه از حضور مبینا خادملو به عنوان کبدی‌کار مازندرانی به اردوی تیم ملی کبدی جوانان خبر داد و افزود: این ورزش‌کار برای حضور در مسابقات آسیایی به اردوی آمادگی تیم ملی کبدی جوانان دعوت شد.

دلیری با اشاره به حضور ورزش‌کاران کبدی‌کار مازندرانی در دومین جشنواره ورزش همگانی شمال کشور، گفت: جشنواره ورزش همگانی رشته کبدی شمال کشور با حضور استان‌های تهران، گلستان، مازندران، خراسان‌شمالی به میزبانی شهر سرخنکلاته گلستان برگزار می‌شود.